|
3
18
16 9
7 4
21 19 10
2
1
|
avauskokoonpano:
1 Jussi Kaukkila
(mv)
21 Mikko Lehtinen
2 Sam Fagerlund
19 Matti Mustonen
10 Jarno Mäkinen
16 Ilmari Kivi
7 Teemu Paukamainen
4 Timo Laakso
9 Teemu Leppänen
18 Seppo Lindroos
3 Esa Lindroos
|
vaihtopelaajat:
12 Tuomas Koskialho
14 Tommi Kauramaa
?? Niko Parviainen (c-jun.)
17 Toni Polttila
valmentaja:
Mika Ojala
Sam Fagerlund
huoltaja:
Ari Nieminen |
parhaat
maalipaikat:
E.Lindroos:
4 kertaa yksin läpi --> mv torjui 2, toiset 2 ohi (toinen
tyhjästä)
Lepi:
läpiajo --> kiersi mv:n, veto sivuverkkoon
nosto 25m:stä ohi tyhjän maalin
S.Lindroos:
kova veto 16:n rajalta päin puolustajaa
Sam:
pusku hieman ohi takatolpan
|
vaihdot:
n.??min
Polttila <-> Kivi
n.70min
Koskialho <-> Leppänen
Parviainen <-> Mustonen
n.80min
Kauramaa <-> Polttila
|
erityistä:
kauden ensimmäinen voitto
vierasjoukkue sai punaisen kortin n.65min kohdalla
Kaukkilan uran 1. nollapeli!!! (ja ulosajokin todella lähellä)
todella hyvät tuomarit
edelleen maalinteko ontuu... |
| Yksi kauden tärkeimmistä
peleistä toi vihdoinkin kauan kaivatun avausvoiton. YPa kaatui
aika heikolla pelillä 2-0. Puolitoista erää ehdittiin
tahkoa maalittomasti, kunnes Esa pääsi sijoittamaan
pallon ohi maalivahdin eikä puolustajalla ollut muuta mahdollisuutta
kuin torjua pallo kädellään maaliviivalta. Punainen
kortti ja rankkari FCE:lle. Pake sijoitti pallon melko keskelle
ja maalivahti saikin kätensä väliin, mutta pallo
livahti silti maaliin saakka. Vajaa 10min myöhemmin tuli
helpottava 2-0 maali, kun Seppo pääsi Koson seinäsyötöstä
yksin läpi ja kiersi maalivahdin ja sijoitti pallon tyhjään.
Vastustajat protestoivat tilannetta, koska Esa & Koso olivat
molemmat paitsiossa kun Sepi syötti itselleen juoksupallon.
Päätuomari kuitenkin luki tilanteen oikein eikä
viheltänyt paitsiota. Viime hetkillä Kaukkilakin joutui
oikein venyttämään pallon ylänurkasta, jotta
sai ansaitsemansa nollapelin.
Peliin lähdettiin vain yhdellä hyökkääjällä
ja tarkoitus oli, ettei omissa soi. Hyvin näytti Keken
taktiikka toimivan, kun vastustaja jäi nollille ja maalipaikkojakin
saatiin tuhlattua roppakaupalla. Ehkäpä epäonnisin
oli Esa, joka onnistui hukkaamaan ainakin 4 läpiajoa. Ja
saipa vielä maalivahdin kierrettyään pallon ohi
tyhjän maalin (tosin pienestä kulmasta). Samoin Lepi
onnistui tuhrimaan pari hyvää maalipaikkaa: kierrettyään
mv:n veto epäonnistui, ja meni sivuverkkoon ja toisella
kerralla nosto kaukaa vaikeasta asennosta meni ohi tyhjän
maalin. Akin puuttuminen keskikentällä näkyi,
eikä keskikentällä kukaan uskaltanut ottaa vastuuta
pallon kanssa, vaan heti pallon saatua se syötettiin pois.
Muutamia namupasseja sentään kk-miehet saivat Esalle
annettua, mutta muuten pelinrakentelu oli aika olematonta. Onneksi
sentään puolustus oli kunnossa, vaikka Henkka puuttuikin
alakerrasta. Ja jälleen yksi c-juniori (Niko Parviainen)
pääsi kokeilemaan miten miesten pelit eroavat junioripeleistä
onnistuen omalla tontillaan topparina erinomaisesti.
|