päivitetty: 09.03.03   © 2002 TP
ETUSIVU   UUTISET   JOUKKUE   PELIRAPORTIT   OTTELUOHJELMA   TILASTOT   MUUT 
Pe 07.06.-02  FC Eurajoki – YPa  2 – 0 (0 - 0)

# 7 Paukamainen  1 - 0 rp
Pakki torjui kädellä maaliviivalta --> rp --> maalivahdin käden kautta aika keskelle maalia
#18 S.Lindroos  2 - 0 Seinäsyötöllä Koson kanssa keskeltä läpi, kiersi mv:n ja veti tyhjään

3

18
16                                 9
7      4

21        19        10
2

1
avauskokoonpano:
  1 Jussi Kaukkila (mv)
21 Mikko Lehtinen
  2 Sam Fagerlund
19 Matti Mustonen
10 Jarno Mäkinen
16 Ilmari Kivi
  7 Teemu Paukamainen
  4 Timo Laakso
  9 Teemu Leppänen
18 Seppo Lindroos
  3 Esa Lindroos
vaihtopelaajat:
12 Tuomas Koskialho
14 Tommi Kauramaa
?? Niko Parviainen (c-jun.)
17 Toni Polttila

valmentaja:
     Mika Ojala
     Sam Fagerlund

huoltaja:
     Ari Nieminen
parhaat maalipaikat:
E.Lindroos:
  • 4 kertaa yksin läpi --> mv torjui 2, toiset 2 ohi (toinen tyhjästä)
  • Lepi:
  • läpiajo --> kiersi mv:n, veto sivuverkkoon
  • nosto 25m:stä ohi tyhjän maalin
  • S.Lindroos:
  • kova veto 16:n rajalta päin puolustajaa
  • Sam:
  • pusku hieman ohi takatolpan
  • vaihdot:
    n.??min
      Polttila <-> Kivi

    n.70min
      Koskialho <-> Leppänen
      Parviainen <-> Mustonen

    n.80min
      Kauramaa <-> Polttila

    erityistä:
  • kauden ensimmäinen voitto
  • vierasjoukkue sai punaisen kortin n.65min kohdalla
  • Kaukkilan uran 1. nollapeli!!! (ja ulosajokin todella lähellä)
  • todella hyvät tuomarit
  • edelleen maalinteko ontuu...
  • Yksi kauden tärkeimmistä peleistä toi vihdoinkin kauan kaivatun avausvoiton. YPa kaatui aika heikolla pelillä 2-0. Puolitoista erää ehdittiin tahkoa maalittomasti, kunnes Esa pääsi sijoittamaan pallon ohi maalivahdin eikä puolustajalla ollut muuta mahdollisuutta kuin torjua pallo kädellään maaliviivalta. Punainen kortti ja rankkari FCE:lle. Pake sijoitti pallon melko keskelle ja maalivahti saikin kätensä väliin, mutta pallo livahti silti maaliin saakka. Vajaa 10min myöhemmin tuli helpottava 2-0 maali, kun Seppo pääsi Koson seinäsyötöstä yksin läpi ja kiersi maalivahdin ja sijoitti pallon tyhjään. Vastustajat protestoivat tilannetta, koska Esa & Koso olivat molemmat paitsiossa kun Sepi syötti itselleen juoksupallon. Päätuomari kuitenkin luki tilanteen oikein eikä viheltänyt paitsiota. Viime hetkillä Kaukkilakin joutui oikein venyttämään pallon ylänurkasta, jotta sai ansaitsemansa nollapelin.

    Peliin lähdettiin vain yhdellä hyökkääjällä ja tarkoitus oli, ettei omissa soi. Hyvin näytti Keken taktiikka toimivan, kun vastustaja jäi nollille ja maalipaikkojakin saatiin tuhlattua roppakaupalla. Ehkäpä epäonnisin oli Esa, joka onnistui hukkaamaan ainakin 4 läpiajoa. Ja saipa vielä maalivahdin kierrettyään pallon ohi tyhjän maalin (tosin pienestä kulmasta). Samoin Lepi onnistui tuhrimaan pari hyvää maalipaikkaa: kierrettyään mv:n veto epäonnistui, ja meni sivuverkkoon ja toisella kerralla nosto kaukaa vaikeasta asennosta meni ohi tyhjän maalin. Akin puuttuminen keskikentällä näkyi, eikä keskikentällä kukaan uskaltanut ottaa vastuuta pallon kanssa, vaan heti pallon saatua se syötettiin pois. Muutamia namupasseja sentään kk-miehet saivat Esalle annettua, mutta muuten pelinrakentelu oli aika olematonta. Onneksi sentään puolustus oli kunnossa, vaikka Henkka puuttuikin alakerrasta. Ja jälleen yksi c-juniori (Niko Parviainen) pääsi kokeilemaan miten miesten pelit eroavat junioripeleistä onnistuen omalla tontillaan topparina erinomaisesti.