|
La 15.06.-02 IKiri
– FC Eurajoki 3 – 1 (3 - 0)
|
|
# 7 Paukamainen 3 - 1
|
Sepin kulma, pallo kiersi maalipotkuviivalle,
pallo rinnalla alas ja veto keskelle maalia
|
|
9 3
15 18 7 11
x 19 5
6
1
|
avauskokoonpano:
1 Jussi Salonen (mv)
x Timo Laakso
6 Aki Ojala
19 Matti Mustonen
5 Henri Latva
15 Jyrki Nordvall
18 Seppo Lindroos
7 Teemu Paukamainen
11 Jarkko Latva
9 Teemu Leppänen
3 Esa Lindroos
|
vaihtopelaajat:
4 Teemu Rihtimäki
12 Tuomas Koskialho
14 Tommi Kauramaa
valmentaja:
Mika Ojala
huoltaja:
Ari Nieminen |
parhaat
maalipaikat:
Pake:
Sepin kulma: kurotus 2m:stä yli maalin!
Sepin kulma: pusku takanurkalta 3m:stä yli!
Sepi:
'3vs1'-hyökkäys: sijoitus sivuverkkoon!
vapari 20m:stä --> pakki torjui
Pake oikeasta laidasta läpi, syöttö takaviistoon
--> veto pakin kautta ohi
Esan pitkä heitto suoraan maaliin, Sepi ei osunut viivalta
palloon
Lepi:
2 kertaa yksin läpi: ei päässyt viimeistelemään/laukomaan
kunnolla
Mölli:
Pake pudotti Esan(?) keskityksen pilkulle --> ei osunut palloon
kunnolla
Rihtari:
samasta tilanteesta pääsi laukomaan, puolustajan selästä
ohi
Nordvall:
veto 16:n kulmalta, mv torjui
Esa:
Koson hyvä syöttö laidasta takatolpalle -->
ei ehtinyt palloon
Sepin keskitys, Esan pusku mv:n syliin
|
vaihdot:
n.35min
Rihtimäki <-> Leppänen
n.60min
Koskialho <-> J.Latva
n.80min
Kauramaa <-> Nordvall
|
erityistä:
Selkeästi kauden paras peli !!!
2.erä täysin FCE:n hallintaa
Kaikki pelasivat hyvän pelin
Paremmalla viimeistelyllä vähintään 1
piste
(Köpö-)Salosen debyytti maalissa, pelasi hyvän
pelin
Nordvallin & Rihtimäen comeback-ottelu, molemmat
avauksessa & pelasivat hyvin
Jälleen rp vastustajalle!!! Ja tietenkin voittomaali
rankkarista...
perinteinen Ihode-peli: kovia otteita, pään aukomista
(tuomarille / vastustajille), huonot linjatuomarit...
Pake pelannut 3 sarjapeliä, kaikissa 1 maali
Jaken jo kauden 4. varoitus
Sepin kauden 1. syöttöpiste |
| Ihoden hiekkadyyneille
lähdettiin ainakin piste mielessä ja vaikka pelattiinkin
kauden paras peli, ei se pisteisiin riittänyt. Huonon alun
vuoksi vastustaja päästettiin jo 1.erässä
3 - 0 johtoon, eikä siitä enää toivuttu. Avausmaali
tuli puolustuksen nukahduksesta, kun Pake ei päässyt
helppoon irtopalloon ja vastustajan nopea hyökkäys päättyi
siis maaliintekoon. 2 - 0 -maali olikin sitten se perinteinen:
vastustaja kaatui (Akin kevyestä tönäisystä)
boxissa ja Kirille rankkari. Salonen oli lähdössä
väärään kulmaan, eikä voinut laukaukselle
mitään. Kotijoukkueen viimeinen maali tuli pahaan paikkaan.
Esan hyökkäyspään heitto viime minuutilla
päätyi kotijoukkueelle, jonka nopea vastahyökkäys
johti läpiajoon, jossa hyökkääjä nosti
pallon tylysti yli vastaan tulleen Salosen. Köpöistä
"lainattu" Salonen kyllä pelasi kolmesta maalista
huolimatta hyvän pelin, eikä ainuttakaan maalia voi
hänen piikkiin laittaa. Muutaman torjunnankin Jussi joutui
tekemään, muuten hän pääsi melko helpolla.
Tauon jälkeen yritystä kyllä riitti ja 2.erä
olikin täysin FCE:n hallintaa. Selvästi näkyi
jokaisen otteista, että asenne & itseluottamus oli
kunnossa, eikä enää pelätty pitää
palloa hallussa. Voisi sanoa pelin kaatuneen JÄLLEEN tehottomuuteen:
namupaikkoja oli, mutta palloa ei vaan millään saatu
tolppien väliin! Ainut vierasmaali tuli Sepin loistavasta
kulmapotkusta. Pallo kiersi juuri Paken syliin, joka pudotti
pallon alas ja veti keskelle maalia. Maalin jälkeen saatiin
vielä muutama paikka, mutta ilman tulosta.
Puolustuspäässä tuli muutama pahakin virhe,
mutta vaarallisia paikkoja vastustaja ei oikeastaan saanut luotua.
Keskikenttä pelasi paremmin kuin kertaakaan aiemmin tällä
kaudella ja hyökkääjät (Esa & Lepi /
Rihtari) tulivat hyvin hakemaan palloa alhaalta. Lyhytsyöttöpeli
kulki todella hyvin ja seinäsyötöillä päästiin
helposti vastustajan päätyyn asti. Hieman paremmalla
tuurilla / viimeistelyllä olisi pelistä voinut helposti
irrota ainakin piste. Kotipelissä Ihodea vastaan onkin
sitten revanssin paikka!
|
|