päivitetty: 09.03.03   © 2002 TP
ETUSIVU   UUTISET   JOUKKUE   PELIRAPORTIT   OTTELUOHJELMA   TILASTOT   MUUT 
La 15.06.-02  IKiri – FC Eurajoki  3 – 1 (3 - 0)

# 7 Paukamainen  3 - 1
Sepin kulma, pallo kiersi maalipotkuviivalle, pallo rinnalla alas ja veto keskelle maalia

9         3


15         18       7          11


x        19        5
6

1
avauskokoonpano:
  1 Jussi Salonen (mv)
  x Timo Laakso
  6 Aki Ojala
19 Matti Mustonen
  5 Henri Latva
15 Jyrki Nordvall
18 Seppo Lindroos
7 Teemu Paukamainen
11 Jarkko Latva
  9 Teemu Leppänen
  3 Esa Lindroos
vaihtopelaajat:
  4 Teemu Rihtimäki
12 Tuomas Koskialho
14 Tommi Kauramaa

valmentaja:
     Mika Ojala

huoltaja:
     Ari Nieminen
parhaat maalipaikat:
Pake:
  • Sepin kulma: kurotus 2m:stä yli maalin!
  • Sepin kulma: pusku takanurkalta 3m:stä yli!
  • Sepi:
  • '3vs1'-hyökkäys: sijoitus sivuverkkoon!
  • vapari 20m:stä --> pakki torjui
  • Pake oikeasta laidasta läpi, syöttö takaviistoon --> veto pakin kautta ohi
  • Esan pitkä heitto suoraan maaliin, Sepi ei osunut viivalta palloon
  • Lepi:
  • 2 kertaa yksin läpi: ei päässyt viimeistelemään/laukomaan kunnolla
  • Mölli:
  • Pake pudotti Esan(?) keskityksen pilkulle --> ei osunut palloon kunnolla
  • Rihtari:
  • samasta tilanteesta pääsi laukomaan, puolustajan selästä ohi
  • Nordvall:
  • veto 16:n kulmalta, mv torjui
  • Esa:
  • Koson hyvä syöttö laidasta takatolpalle --> ei ehtinyt palloon
  • Sepin keskitys, Esan pusku mv:n syliin
  • vaihdot:
    n.35min
      Rihtimäki <-> Leppänen

    n.60min
      Koskialho <-> J.Latva

    n.80min
      Kauramaa <-> Nordvall

    erityistä:
  • Selkeästi kauden paras peli !!!
  • 2.erä täysin FCE:n hallintaa
  • Kaikki pelasivat hyvän pelin
  • Paremmalla viimeistelyllä vähintään 1 piste
  • (Köpö-)Salosen debyytti maalissa, pelasi hyvän pelin
  • Nordvallin & Rihtimäen comeback-ottelu, molemmat avauksessa & pelasivat hyvin
  • Jälleen rp vastustajalle!!! Ja tietenkin voittomaali rankkarista...
  • perinteinen Ihode-peli: kovia otteita, pään aukomista (tuomarille / vastustajille), huonot linjatuomarit...
  • Pake pelannut 3 sarjapeliä, kaikissa 1 maali
  • Jaken jo kauden 4. varoitus
  • Sepin kauden 1. syöttöpiste
  • Ihoden hiekkadyyneille lähdettiin ainakin piste mielessä ja vaikka pelattiinkin kauden paras peli, ei se pisteisiin riittänyt. Huonon alun vuoksi vastustaja päästettiin jo 1.erässä 3 - 0 johtoon, eikä siitä enää toivuttu. Avausmaali tuli puolustuksen nukahduksesta, kun Pake ei päässyt helppoon irtopalloon ja vastustajan nopea hyökkäys päättyi siis maaliintekoon. 2 - 0 -maali olikin sitten se perinteinen: vastustaja kaatui (Akin kevyestä tönäisystä) boxissa ja Kirille rankkari. Salonen oli lähdössä väärään kulmaan, eikä voinut laukaukselle mitään. Kotijoukkueen viimeinen maali tuli pahaan paikkaan. Esan hyökkäyspään heitto viime minuutilla päätyi kotijoukkueelle, jonka nopea vastahyökkäys johti läpiajoon, jossa hyökkääjä nosti pallon tylysti yli vastaan tulleen Salosen. Köpöistä "lainattu" Salonen kyllä pelasi kolmesta maalista huolimatta hyvän pelin, eikä ainuttakaan maalia voi hänen piikkiin laittaa. Muutaman torjunnankin Jussi joutui tekemään, muuten hän pääsi melko helpolla.

    Tauon jälkeen yritystä kyllä riitti ja 2.erä olikin täysin FCE:n hallintaa. Selvästi näkyi jokaisen otteista, että asenne & itseluottamus oli kunnossa, eikä enää pelätty pitää palloa hallussa. Voisi sanoa pelin kaatuneen JÄLLEEN tehottomuuteen: namupaikkoja oli, mutta palloa ei vaan millään saatu tolppien väliin! Ainut vierasmaali tuli Sepin loistavasta kulmapotkusta. Pallo kiersi juuri Paken syliin, joka pudotti pallon alas ja veti keskelle maalia. Maalin jälkeen saatiin vielä muutama paikka, mutta ilman tulosta.

    Puolustuspäässä tuli muutama pahakin virhe, mutta vaarallisia paikkoja vastustaja ei oikeastaan saanut luotua. Keskikenttä pelasi paremmin kuin kertaakaan aiemmin tällä kaudella ja hyökkääjät (Esa & Lepi / Rihtari) tulivat hyvin hakemaan palloa alhaalta. Lyhytsyöttöpeli kulki todella hyvin ja seinäsyötöillä päästiin helposti vastustajan päätyyn asti. Hieman paremmalla tuurilla / viimeistelyllä olisi pelistä voinut helposti irrota ainakin piste. Kotipelissä Ihodea vastaan onkin sitten revanssin paikka!