|
# 3 E.Lindroos 1 - 1
|
Sai aloituksen jälkeen pallon, veto 30m:stä
mv:n yli keskelle maalia!
|
| # 9 Leppänen 2 - 4 |
Polo laidasta läpi, syöttö
maalin eteen Lepille --> kuljetti metrin ja tökkäsi
pallon pakin kautta etualakulmaan |
|
9
18
13 4
6 7
x 10 5
2
1
|
avauskokoonpano:
1 Jussi Kaukkila (mv)
x Timo Laakso
2 Sam Fagerlund
10 Jarno Mäkinen
5 Henri Latva
12 Tuomas Koskialho
6 Aki Ojala
7 Teemu Paukamainen
4 Teemu Rihtimäki
18 Seppo Lindroos
3 Esa Lindroos
|
vaihtopelaajat:
8 Janne Elonen
9 Teemu Leppänen
11 Jarkko Latva
14 Tommi Kauramaa
16 Ilmari Kivi (ei pelannut)
17 Toni Polttila
valmentaja:
Mika Ojala
huoltaja:
Ari Nieminen |
parhaat
maalipaikat:
J.Latva:
veto 25m:stä yli
Elonen:
pari kertaa melkein yksinläpi --> ei päässyt
laukomaan
Tommi:
hyvä veto volleystä 16:n sisältä -->
päin puolustajaa
Pake:
matala veto 20m:stä ohi
irtopallo kulmasta 16:n viivalle --> veto ohi pallosta!!!
Henkka:
veto em.paikasta --> veto epäonnistui
Esa:
muutaman kerran melkein läpi --> ei päässyt
laukomaan
|
vaihdot:
35min
Fagerlund <-> J.Latva
40min
S.Lindroos <-> Leppänen
45min
Koskialho <-> Elonen
55min
Rihtimäki <-> Polttila
75min
J.Latva (?) <-> Kauramaa
|
erityistä:
1.erä tasaista vääntöä, 2.erässä
väsyttiin ja Nasta hallitsi peliä
Sam ja Sepi loukkaantuivat jo alussa
Paken 3 ottelun maaliputki katkesi
Jaken ja Elosen "pakolliset" varoitukset
ei rangaistuspotkuja! (lähellä kyllä oli...) |
| Sarjajohtajaa
vastaan käydyssä pelissä lähtökohtana
oli vain pelata omaa hyvää peliä. Tasaisissa merkeissä
1.erä menikin, vaikka tauolle mentiinkin 1 - 3 -lukemissa.
Peli oli varsin tasaista siihen saakka, kunnes Sam loukkasi reitensä
ja peli oli hänen osaltaan ohi. Pian sen jälkeen vielä
Seppokin loukkasi selkänsä ja pyysi vaihtoa. Sen jälkeen
ote kääntyikin vieraille. Toisessa erässä
pelin painopiste oli vielä tiukemmin kotijoukkueen päädyssä,
eikä loppulukemat 2 - 6 ollut mikään yllätys.
FCE:n avausmaali tuli n.10s Nastan avausmaalin jälkeen,
kun Esa sai aloituksen jälkeen pallon ja potkaisi sen 30m:stä
maalivahdin yli keskelle maalia. Hetkeä myöhemmin
Jake koitti samaa ratkaisua, mutta pallo leijaili puoli metriä
yli maalin. Toisen kotijoukkueen maalin teki Leppänen Polon
namusyötön jälkeen. Tilanne syntyi kun Aki syötti
pitkän juoksupallon päätyyn ja Polo ehti paikalle
ensimmäisenä. Namusyöttö maalille tulleelle
Lepille, joka otti pallon haltuun, kuljetti hieman ja tuikkasi
pallon etukulmasta sisään.
Alkukauden suurinumeroisin tappio sarjapeleissä tuli siis
sarjajohtajaa vastaan, eikä vastus ainakaan heikkene kun
seuraavaksi vastaan tulee Kankaanpään Pallo.
|