päivitetty: 09.03.03   © 2002 TP
ETUSIVU   UUTISET   JOUKKUE   PELIRAPORTIT   OTTELUOHJELMA   TILASTOT   MUUT 
La 06.07.-02  FC Eurajoki – KaPa  3 – 8 (3 - 2)

# 6 A.Ojala  1 - 1
"Laukaus" vastapalloon puolen kentän takaa --> pallo pomppasi mv:n yli verkon perukoille!
# 3 E.Lindroos  2 - 1 Rihtarin kulma, Pake pudotti päällä alas, Esan veto volleystä etualakulmaan
# 3 E.Lindroos  3 - 2 Rihtarin kulma, Pake pudotti alas, Esa syötti Akille, Aki takaisin --> veto takakulmaan

9         4


12           3        7          11


21        19          5
6

1
avauskokoonpano:
  1 Jussi Kaukkila (mv)
21 Mikko Lehtinen
  6 Aki Ojala
19 Matti Mustonen
  5 Henri Latva
12 Tuomas Koskialho
  3 Esa Lindroos
  7 Teemu Paukamainen
11 Jarkko Latva
  9 Teemu Leppänen
  4 Teemu Rihtimäki
vaihtopelaajat:
10 Jarno Mäkinen
14 Tommi Kauramaa
16 Ilmari Kivi
38 Jarno Haanpää

valmentaja:
     Mika Ojala
     Sam Fagerlund

huoltaja:
     Ari Nieminen
parhaat maalipaikat:
Lepi:
  • Rihtari tarjoili pilkun kohdalle vetopaikan --> ei päässyt laukomaan
  • Rihtari:
  • Lepin namupassi, Rike läpi, kiersi mv:n --> veto sivuverkkoon
  • Esa:
  • epäsuora vapari, Pake siirsi --> veto maata pitkin takatolppaan!
  • Pake:
  • Gomesin syöttö taaksepäin, veto vastapalloon vasurilla --> ohi
  • Lehtinen:
  • Paken syöttö taaksepäin, veto vastapalloon vasurilla --> ohi
  • vaihdot:
    n.35min
      Koskialho <-> Mäkinen

    n.??min
      Mustonen <-> Haanpää

    n.70min
      Leppänen <-> Kivi

    n.75min
      Mäkinen <-> Kauramaa

    erityistä:
  • FCE vei 1.erän 3 - 2, toinen erä kauden huonointa peliä (0 - 6)!
  • 2 rankkaria vieraille (1 - 0 ja 3 - 3)
  • 2.erän alkuun 3 maalia ja peli oli ohi
  • KaPalle ainakin 3 tai 4 puskumaalia kulmasta
  • ei varoituksia ???
  • kentän parhaat: Gomes & Henkka
  • vasta alkukauden 2.peli, jossa ei päästetty erän lopussa maalia omiin (tosin se kuitattiin päästämällä 2.erän alkuun 3 maalia...)
  • Sarjajohtaja Nastan kanssa tasapisteissä ollutta KaPaa vastaan pelattiin yksi erä hyvää jalkapalloa, eikä ollut mikään ihme, että tauolle mentiinkin FCE:n 3-2 -johdossa. Toinen erä olikin sitten kauden huonointa peliä ja päästettiin 6 maalia omiin (olikohan ajatukset jo saunaillassa kun ei peli kulkenut...).

    Maalitehtailu alkoi "perinteisesti" vierasjoukkueen saatua rankkarin Koson työnnettyä vastustajaa selästä. 1-1 -tasoitus sentään tuli pian vieraiden perään. Aki kokeili onneaan vastapallosta puolenkentän takaa, ja onnekas pomppu vei pallon vastaantulleen maalivahdin yli aina maaliin saakka! Myöhemmin Rihtimäen kulmasta Pake pääsi päällään pudottamaan pallon 16:n takana odotelleelle Esalle, jonka volley pomppi puolustajan kautta etukulmaan. Vain minuutti myöhemmin KaPa kuittasi maalin nopealla hyökkäyksellä. Seuraavasta kulmasta tehtiin lähes sama kuvio: Nuno Gomesin kulma, Paken pudotus taakse, Esa syötti Akille, Aki takaisin ja Esan laukaus upposi tällä kertaa takakulmaan. Komea Miroslav Klose -tyylinen tuuletus (voltti eteenpäin) ja yleisö oli haltioissaan. Ennen ottelun alkua Keke painotti, ettei erän loppuun päästetä maalia kuten yhtä peliä lukuunottamatta oltiin aina tehty. Hyvinhän siitä tällä kertaa selvittiin, mutta toisen erän alku olikin sitten oikea katastrofi!

    Muutama minuutti pelattu ja Jake kaatoi vastustajan rp-alueella. Rankkari varmasti sisään ja hetken kuluttua jälleen soi omissa. Eikä kahta ilman kolmatta: 3 maalia omiin ennen kuin edes 10 min oli erää pelattu! Siitä ei sitten enää toivuttu ja KaPa vei peliä miten tahtoi. 3 tai 4 puskumaalia kulmasta (+ tilanne, jonka Pake sai maaliviivalta pelastettua) kertoo selvää kieltä siitä kumpi hallitsi pääpeliä kulmatilanteissa. Jälkeenpäin on hyvä jossitella miten olisi käynyt JOS Rihtari olisi tehnyt läpiajostaan maalin, Lepi olisi saanut vedettyä 1000€:n paikastaan ja Esan tolppakuti olisi mennyt maaliin... Toisessa erässä ei sitten paikkojakaan tullut muutamaa Rihtimäen vahvaa nousua lukuunottamatta.

    Pelin jälkeen mentiin Veljestuvalle viettämään "ansaittua" saunailtaa. Illan päätteeksi tuli jollekin nimeltä mainitsemattomalle sankarille piiiiiitkä ja opettavainen kävelymatka Nick Havannasta aina Eurajoelle asti ja onnistuipa vielä hukkaamaan puhelimensakin ;-)