|
# 6 A.Ojala 1 - 1
|
"Laukaus" vastapalloon puolen kentän
takaa --> pallo pomppasi mv:n yli verkon perukoille!
|
| # 3 E.Lindroos 2 - 1 |
Rihtarin kulma, Pake pudotti päällä
alas, Esan veto volleystä etualakulmaan |
| # 3 E.Lindroos 3 - 2 |
Rihtarin kulma, Pake pudotti alas,
Esa syötti Akille, Aki takaisin --> veto takakulmaan |
|
9 4
12 3 7 11
21 19 5
6
1
|
avauskokoonpano:
1 Jussi Kaukkila (mv)
21 Mikko Lehtinen
6 Aki Ojala
19 Matti Mustonen
5 Henri Latva
12 Tuomas Koskialho
3 Esa Lindroos
7 Teemu Paukamainen
11 Jarkko Latva
9 Teemu Leppänen
4 Teemu Rihtimäki
|
vaihtopelaajat:
10 Jarno Mäkinen
14 Tommi Kauramaa
16 Ilmari Kivi
38 Jarno Haanpää
valmentaja:
Mika Ojala
Sam Fagerlund
huoltaja:
Ari Nieminen |
parhaat
maalipaikat:
Lepi:
Rihtari tarjoili pilkun kohdalle vetopaikan --> ei päässyt
laukomaan
Rihtari:
Lepin namupassi, Rike läpi, kiersi mv:n --> veto sivuverkkoon
Esa:
epäsuora vapari, Pake siirsi --> veto maata pitkin takatolppaan!
Pake:
Gomesin syöttö taaksepäin, veto vastapalloon
vasurilla --> ohi
Lehtinen:
Paken syöttö taaksepäin, veto vastapalloon vasurilla
--> ohi |
vaihdot:
n.35min
Koskialho <-> Mäkinen
n.??min
Mustonen <-> Haanpää
n.70min
Leppänen <-> Kivi
n.75min
Mäkinen <-> Kauramaa
|
erityistä:
FCE vei 1.erän 3 - 2, toinen erä kauden huonointa
peliä (0 - 6)!
2 rankkaria vieraille (1 - 0 ja 3 - 3)
2.erän alkuun 3 maalia ja peli oli ohi
KaPalle ainakin 3 tai 4 puskumaalia kulmasta
ei varoituksia ???
kentän parhaat: Gomes & Henkka
vasta alkukauden 2.peli, jossa ei päästetty erän
lopussa maalia omiin (tosin se kuitattiin
päästämällä 2.erän alkuun 3 maalia...) |
| Sarjajohtaja Nastan
kanssa tasapisteissä ollutta KaPaa vastaan pelattiin yksi
erä hyvää jalkapalloa, eikä ollut mikään
ihme, että tauolle mentiinkin FCE:n 3-2 -johdossa. Toinen
erä olikin sitten kauden huonointa peliä ja päästettiin
6 maalia omiin (olikohan ajatukset jo saunaillassa kun ei peli
kulkenut...).
Maalitehtailu alkoi "perinteisesti" vierasjoukkueen
saatua rankkarin Koson työnnettyä vastustajaa selästä.
1-1 -tasoitus sentään tuli pian vieraiden perään.
Aki kokeili onneaan vastapallosta puolenkentän takaa, ja
onnekas pomppu vei pallon vastaantulleen maalivahdin yli aina
maaliin saakka! Myöhemmin Rihtimäen kulmasta Pake
pääsi päällään pudottamaan pallon
16:n takana odotelleelle Esalle, jonka volley pomppi puolustajan
kautta etukulmaan. Vain minuutti myöhemmin KaPa kuittasi
maalin nopealla hyökkäyksellä. Seuraavasta kulmasta
tehtiin lähes sama kuvio: Nuno Gomesin kulma, Paken pudotus
taakse, Esa syötti Akille, Aki takaisin ja Esan laukaus
upposi tällä kertaa takakulmaan. Komea Miroslav Klose
-tyylinen tuuletus (voltti eteenpäin) ja yleisö oli
haltioissaan. Ennen ottelun alkua Keke painotti, ettei erän
loppuun päästetä maalia kuten yhtä peliä
lukuunottamatta oltiin aina tehty. Hyvinhän siitä
tällä kertaa selvittiin, mutta toisen erän alku
olikin sitten oikea katastrofi!
Muutama minuutti pelattu ja Jake kaatoi vastustajan rp-alueella.
Rankkari varmasti sisään ja hetken kuluttua jälleen
soi omissa. Eikä kahta ilman kolmatta: 3 maalia omiin ennen
kuin edes 10 min oli erää pelattu! Siitä ei sitten
enää toivuttu ja KaPa vei peliä miten tahtoi.
3 tai 4 puskumaalia kulmasta (+ tilanne, jonka Pake sai maaliviivalta
pelastettua) kertoo selvää kieltä siitä
kumpi hallitsi pääpeliä kulmatilanteissa. Jälkeenpäin
on hyvä jossitella miten olisi käynyt JOS Rihtari
olisi tehnyt läpiajostaan maalin, Lepi olisi saanut vedettyä
1000€:n paikastaan ja Esan tolppakuti olisi mennyt maaliin...
Toisessa erässä ei sitten paikkojakaan tullut muutamaa
Rihtimäen vahvaa nousua lukuunottamatta.
Pelin jälkeen mentiin Veljestuvalle viettämään
"ansaittua" saunailtaa. Illan päätteeksi
tuli jollekin nimeltä mainitsemattomalle sankarille piiiiiitkä
ja opettavainen kävelymatka Nick Havannasta aina Eurajoelle
asti ja onnistuipa vielä hukkaamaan puhelimensakin ;-)
|