|
38 9
12 3 7 15
21 x 20
6
1
|
avauskokoonpano:
1 Jussi Kaukkila (mv)
21 Mikko Lehtinen
6 Aki Ojala
x Niko Parviainen (c-jun)
20 Timo Laakso
12 Tuomas Koskialho
3 Esa Lindroos
7 Teemu Paukamainen
15 Jyrki Nordvall
38 Jarno Haanpää
9 Teemu Leppänen
|
vaihtopelaajat:
19 Matti Mustonen
xx Miika Saaristo (c-jun)
valmentaja:
Mika Ojala
huoltaja:
Ari Nieminen |
parhaat
maalipaikat:
Esa:
muutama laukaus boxista / boxin takaa --> ohi
Pake:
Esan kulma, pusku yli maalin
Aki:
veto 16:n takaa --> ohi puolustajan jalan kautta
Lepi:
juoksupallon päätteeksi veto volleystä -->
puolustaja peitti
Jyke:
veto 20m:stä mv:n syliin
|
vaihdot:
45min
Haanpää <-> Saaristo
75min
Koskialho <-> Mustonen
|
erityistä:
ei ainuttakaan varoitusta tai rankkaria koko ottelussa!
KaPa hyödynsi maalipaikkansa todella tehokkaasti (eikä
tuuriakaan puuttunut...)
Jussi torjui hyvin maalissa, monta huipputorjuntaa
jälleen kovia pelimiehiä poissa, mm. H&J Latva, Seppo, Mäxä,
Gomes jne...
pelipaikalle alle 10min ennen pelin alkua! --> ei ehditty
ottamaan alkulämpöä yms. |
| Tasapisteissä
Nastan kanssa olevaa KaPaa vastaan jouduttiin jälleen lähtemään
kovasti vajaalla joukkueella. Puolen tusinaa avauskokoonpanon
miehiä poissa ja vain 2 vaihtomiestä. Näillä
eväillä lähdettiin hakemaan hyvää peliä
sarjan kovinta joukkuetta vastaan. Hyvää alkua oli kuitenkin
turha odottaa, kun pelipaikalle saavuttiin vain alle 10min ennen
pelin alkua! Alkulämmittelyt yms jäi tekemättä
lukuunottamatta muutamaa kaveria, jotka olivat saapuneet hyvissä
ajoissa paikanpäälle.
Avausmaalia saatin odotella kutakuinkin 15min, eikä ollut
yllätys että sen teki KaPa. Kotijoukkue sai tasaisin
väliajoin tehtyä ansaitun taukojohdon 5-0. FCE ei
kunnon maalipaikkoja saanut luotua. Siistiotteisen ottelun 2.erässä
kotijoukkue vain lisäsi FCE:n tuskaa tekemällä
lisää aivan uskomattomia maaleja(, joista ei kyllä
tuuriakaan puuttunut). FCE:n parhaat paikat tulivat Esalle,
jonka sihti ei kuitenkaan ollut lähelläkään
sitä mitä KaPalaisilla. Pari suht'hyvää
laukausta ohi maalin, ei sen kummempaa. Myös Aki, Lepi,
Pake ja Jyke pääsivät kokeilemaan onneaan maalinteossa,
mutta kunnon maalipaikoiksi ei tilanteita kuitenkaan voi sanoa.
Tylyistä lukemista (12-0) huolimatta Jussi pelasi jälleen
hyvän pelin maalissa eikä voi maaleista itseään
syyttää. Muutama paraatitorjuntakin tuli tehtyä
vaikka kotijoukkue hyödynsi paikkansa TODELLA tehokkaasti!
Myös molemmat juniorit pelasivat hyvän ottelun ja
onkin vain ajan kysymys milloin kaverukset pelaavat ja harjoittelevat
edustuksessa tosissaan...
Seuraavaan otteluun onkin sitten pari viikkoa ja se aika tulisi
käyttää hyödyksi harjoittelemalla, sillä
sarjaa on vain 4 peliä jäljellä eikä sarjapaikkaa
olla vielä varmistettu.
|