päivitetty: 09.03.03   © 2002 TP
ETUSIVU   UUTISET   JOUKKUE   PELIRAPORTIT   OTTELUOHJELMA   TILASTOT   MUUT 
La 03.08.-02  KaPa – FC Eurajoki  12 – 0 (5 - 0)

-
-

38         9


12          3        7          15


21        x        20
6

1
avauskokoonpano:
  1 Jussi Kaukkila (mv)
21 Mikko Lehtinen
  6 Aki Ojala
  x Niko Parviainen (c-jun)
20 Timo Laakso
12 Tuomas Koskialho
  3 Esa Lindroos
  7 Teemu Paukamainen
15 Jyrki Nordvall
38 Jarno Haanpää
  9 Teemu Leppänen
vaihtopelaajat:
19 Matti Mustonen
xx Miika Saaristo (c-jun)

valmentaja:
     Mika Ojala

huoltaja:
     Ari Nieminen
parhaat maalipaikat:
Esa:
  • muutama laukaus boxista / boxin takaa --> ohi
  • Pake:
  • Esan kulma, pusku yli maalin
  • Aki:
  • veto 16:n takaa --> ohi puolustajan jalan kautta
  • Lepi:
  • juoksupallon päätteeksi veto volleystä --> puolustaja peitti
  • Jyke:
  • veto 20m:stä mv:n syliin
  • vaihdot:
    45min
      Haanpää <-> Saaristo

    75min
      Koskialho <-> Mustonen

    erityistä:
  • ei ainuttakaan varoitusta tai rankkaria koko ottelussa!
  • KaPa hyödynsi maalipaikkansa todella tehokkaasti (eikä tuuriakaan puuttunut...)
  • Jussi torjui hyvin maalissa, monta huipputorjuntaa
  • jälleen kovia pelimiehiä poissa, mm. H&J Latva, Seppo, Mäxä, Gomes jne...
  • pelipaikalle alle 10min ennen pelin alkua! --> ei ehditty ottamaan alkulämpöä yms.
  • Tasapisteissä Nastan kanssa olevaa KaPaa vastaan jouduttiin jälleen lähtemään kovasti vajaalla joukkueella. Puolen tusinaa avauskokoonpanon miehiä poissa ja vain 2 vaihtomiestä. Näillä eväillä lähdettiin hakemaan hyvää peliä sarjan kovinta joukkuetta vastaan. Hyvää alkua oli kuitenkin turha odottaa, kun pelipaikalle saavuttiin vain alle 10min ennen pelin alkua! Alkulämmittelyt yms jäi tekemättä lukuunottamatta muutamaa kaveria, jotka olivat saapuneet hyvissä ajoissa paikanpäälle.

    Avausmaalia saatin odotella kutakuinkin 15min, eikä ollut yllätys että sen teki KaPa. Kotijoukkue sai tasaisin väliajoin tehtyä ansaitun taukojohdon 5-0. FCE ei kunnon maalipaikkoja saanut luotua. Siistiotteisen ottelun 2.erässä kotijoukkue vain lisäsi FCE:n tuskaa tekemällä lisää aivan uskomattomia maaleja(, joista ei kyllä tuuriakaan puuttunut). FCE:n parhaat paikat tulivat Esalle, jonka sihti ei kuitenkaan ollut lähelläkään sitä mitä KaPalaisilla. Pari suht'hyvää laukausta ohi maalin, ei sen kummempaa. Myös Aki, Lepi, Pake ja Jyke pääsivät kokeilemaan onneaan maalinteossa, mutta kunnon maalipaikoiksi ei tilanteita kuitenkaan voi sanoa.

    Tylyistä lukemista (12-0) huolimatta Jussi pelasi jälleen hyvän pelin maalissa eikä voi maaleista itseään syyttää. Muutama paraatitorjuntakin tuli tehtyä vaikka kotijoukkue hyödynsi paikkansa TODELLA tehokkaasti! Myös molemmat juniorit pelasivat hyvän ottelun ja onkin vain ajan kysymys milloin kaverukset pelaavat ja harjoittelevat edustuksessa tosissaan...

    Seuraavaan otteluun onkin sitten pari viikkoa ja se aika tulisi käyttää hyödyksi harjoittelemalla, sillä sarjaa on vain 4 peliä jäljellä eikä sarjapaikkaa olla vielä varmistettu.