parhaat
maalipaikat:
Aki:
laidasta läpi -> veto epäonnistui
pusku Esan heitosta -> yli
Ipu:
melkein läpi, mv ehti väliin
Sam:
pusku Esan heitosta -> mv:n syliin |
vaihdot:
30min
Elonen <-> Kivi
Lehtinen <-> Mustonen
M.Ojala <-> Polttila
60min
Leppänen <-> Koskialho
Mustonen <-> Mäkinen
80min
Polttila(?) <-> Kauramaa |
erityistä:
Suomen Cupin 2.kierrosta
kauden parhaita pelejä!
jokainen pelasi hyvän pelin & hoiti oman tonttinsa
loistavasti
Kaukkilan debyyttiottelu & pelasi todella hyvin!
jälleen rp vastustajalle (1-2 maali, 3min yliajalla)
EuPalle n.15 kulmapotkua
Sam pelasti MONTA tilannetta |
| Cup-ottelusta
EuPaa vastaan monella oli varmasti mielessä, ettei yksinumeroiset
lukemat riitä. Toisin vain kävi! Kauden toistaiseksi
paras peli, ja pistettiin välillä kunnolla kampoihin
"ammattilaisille". Ensimmäistä kertaa pitkään
aikaan joukkueen esityksessä ei ollut mitään hävettävää.
Melkein 40min jaksettiin pelata 0-0:aa, kunnes EuPa sai onnekkaasti
avausmaalinsa kulmapotkusta (pallo meni Laakson pään
kautta maaliin). Pari minuuttia myöhemmin Lepi & Ipu
olivat pahanteossa toisessa päädyssä ja Lepi kaadettiin
rangaistuspotkun arvoisesti. Koutsi määräsi Paken
vetämään, eikä hän erehtynyt: pallo varmasti
oikeaan alakulmaan. Kun jo 3 minuuttia oli lisäaikaa pelattu,
sai EuPa vuorostaan rankkarin ja pallo yhtä varmasti alakulmaan.
Erätauolle siis 1-2 lukemissa.
Toisessa erässä EuPa teki vielä "pakolliset"
pari maalia, vaikka FCE pistikin kovasti vastaan ja sai jopa
muutaman maalipaikankin, tosin ilman tulosta. Tämä
peli kyllä osoitti, että joukkueella on hyvät
mahdollisuudet säilyä nelosessa JOS vain asenne &
nöyryys pysyvät samanlaisena!
Pelin jälkeen olikin sitten kauden ensimmäinen saunailta,
jossa mm. katseltiin ottelu nauhalta ja saatiin jopa sovittua
parikin asiaa...
|