päivitetty: 09.03.03   © 2002 TP
ETUSIVU   UUTISET   JOUKKUE   PELIRAPORTIT   OTTELUOHJELMA   TILASTOT   MUUT 
SUOMEN CUP 2002, 2.KIERROS:
La 20.04.-02  FC Eurajoki – EuPa  1– 4 (1 - 2)

# 7 Paukamainen  1 - 1 rp Lepi kaadettiin ->rp-> veto oikeaan alakulmaan (video)

9         ?


8              6              7
3

5         21         4
2

1
avauskokoonpano:
  1 Jussi Kaukkila (mv)
  5 Henri Latva
  2 Sam Fagerlund
21 Mikko Lehtinen
  4 Timo Laakso
  8 Janne Elonen
  3 Esa Lindroos
  6 Aki Ojala
  7 Teemu Paukamainen
  9 Teemu Leppänen
  ? Mika Ojala
vaihtopelaajat:
10 Jarno Mäkinen
12 Tuomas Koskialho
14 Tommi Kauramaa
16 Ilmari Kivi
17 Toni Polttila
19 Matti Mustonen

valmentaja:
     Mika Ojala

huoltaja:
     Ari Nieminen
parhaat maalipaikat:
Aki:
  • laidasta läpi -> veto epäonnistui
  • pusku Esan heitosta -> yli
  • Ipu:
  • melkein läpi, mv ehti väliin
  • Sam:
  • pusku Esan heitosta -> mv:n syliin
  • vaihdot:
    30min
      Elonen <-> Kivi
      Lehtinen <-> Mustonen
      M.Ojala <-> Polttila

    60min
      Leppänen <-> Koskialho
      Mustonen <-> Mäkinen

    80min
      Polttila(?) <-> Kauramaa
    erityistä:
  • Suomen Cupin 2.kierrosta
  • kauden parhaita pelejä!
  • jokainen pelasi hyvän pelin & hoiti oman tonttinsa loistavasti
  • Kaukkilan debyyttiottelu & pelasi todella hyvin!
  • jälleen rp vastustajalle (1-2 maali, 3min yliajalla)
  • EuPalle n.15 kulmapotkua
  • Sam pelasti MONTA tilannetta
  • Cup-ottelusta EuPaa vastaan monella oli varmasti mielessä, ettei yksinumeroiset lukemat riitä. Toisin vain kävi! Kauden toistaiseksi paras peli, ja pistettiin välillä kunnolla kampoihin "ammattilaisille". Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan joukkueen esityksessä ei ollut mitään hävettävää. Melkein 40min jaksettiin pelata 0-0:aa, kunnes EuPa sai onnekkaasti avausmaalinsa kulmapotkusta (pallo meni Laakson pään kautta maaliin). Pari minuuttia myöhemmin Lepi & Ipu olivat pahanteossa toisessa päädyssä ja Lepi kaadettiin rangaistuspotkun arvoisesti. Koutsi määräsi Paken vetämään, eikä hän erehtynyt: pallo varmasti oikeaan alakulmaan. Kun jo 3 minuuttia oli lisäaikaa pelattu, sai EuPa vuorostaan rankkarin ja pallo yhtä varmasti alakulmaan. Erätauolle siis 1-2 lukemissa.

    Toisessa erässä EuPa teki vielä "pakolliset" pari maalia, vaikka FCE pistikin kovasti vastaan ja sai jopa muutaman maalipaikankin, tosin ilman tulosta. Tämä peli kyllä osoitti, että joukkueella on hyvät mahdollisuudet säilyä nelosessa JOS vain asenne & nöyryys pysyvät samanlaisena!

    Pelin jälkeen olikin sitten kauden ensimmäinen saunailta, jossa mm. katseltiin ottelu nauhalta ja saatiin jopa sovittua parikin asiaa...