|
# 9 Leppänen 1 - 2
|
Paken nousu puolesta kentästä, läpisyöttö
Lepille --> kiersi vielä puolustajan & vas.jalan
veto mv:n yli takayläkulmaan
|
|
3 9
12 6 7 21
5 19 4
2
1
|
avauskokoonpano:
22 Juha Korpela (mv)
5 Henri Latva
2 Sam Fagerlund
19 Matti Mustonen
4 Timo Laakso
12 Tuomas Koskialho
6 Aki Ojala
7 Teemu Paukamainen
21 Mikko Lehtinen
3 Esa Lindroos
9 Teemu Leppänen
|
vaihtopelaajat:
10 Jarno Mäkinen
14 Tommi Kauramaa
?? Jarno Haanpää
18 Seppo Lindroos
valmentaja:
Mika Ojala
huoltaja:
Ari Nieminen |
parhaat
maalipaikat:
Laakso:
korkea kierteinen veto melkein puolesta kentästä tolppaan!
Sam:
Esan keskitys, tyhjä maali --> pusku epäonnistui,
30cm ohi takakulman!
Pake:
Akin keskitys, saksipotku --> ei osunut kunnolla
Esan keskitys, voimaton pusku etunurkkaan --> mv torjui
Esan syötöstä kiersi pakin & veto etuylänurkkaa
kohti --> kiersi sivuverkkoon
muutama veto 16:n takaa ilman tulosta
vapari 18m:stä --> puolustajaa päin
Aki:
kova veto 20m:stä, mv torjui kulmaksi
Hamppi:
kova veto 20m:stä vastapalloon -> suoraan Tommia päin
Lehtinen:
hyvän kuvion päätteeksi vasemman jalan veto puoli
metriä yli takanurkan! |
vaihdot:
rajaton määrä vaihtoja... eli ei tarkempia tietoja |
erityistä:
pelattiin nurmella!!!
jälleen rp vastustajalle --> 1 - 2
huono alku, lopussa hyvää painostusta ja hyviä
nousuja laidoista
selvästi enemmän maalipaikkoja kuin raumalaisilla
Sepin comeback-ottelu
Jussilta taas hyvä peli (teki yhden paraatitorjunnankin)
turhia varoituksia jälleen
Sam, Timo ja Henkka jättivät pelin kesken loukkaantumisten
vuoksi
myös Mölli jätti pelin kesken
Aki sai parikin tälliä, mutta pelasi esimerkillisesti
loppuun asti! |
| Kauden toinen
peli "paikallisvastustaja" FC Rauma2:sta vastaan tuotti
jälleen vain tappion. Tällä kertaa sentään
pistettiin kunnolla kampoihin, eikä hävitty kuin maalilla
(1-2). Positiivisena yllätyksenä ottelu pelattiin nurmella!
Alku oli selvää vierasjoukkueen hallintaa, mutta
vähitellen FCE pääsi peliin mukaan ja loikin
vaarallisemmit tilanteet 1.erässä. Parhaat paikat
tulivat Samille ja Laaksolle, eikä olisi tarvittu kuin
hitusen onnea ja peli olisi ollut 1-0 tai jopa 2-0. Erätauolle
mentiin 0-0 lukemista. Ennen 2.erän puoltaväliä
FC Rauma2 sai kulmapotkun: Kaukkila lähti nyrkkeilemään,
eikä osunut kunnolla palloon. Pallo putosi Paken vartioiman
miehen eteen, joka ensin puski ylärimaan ja reboundista
sai vedettyä "tyhjään". Muutamia minuutteja
myöhemmin FC Rauma2 sai kyseenalaisen rankkarin kun Lehtinen
kaatoi vastustajan aivan rangaistusalueen viivalla. Kaukkila
aavisti hyvin, muttei ylettynyt aivan palloon. Maalin jälkeen
ote siirtyi täysin kotijoukkueelle. Jatkuvasti tuli hyviä
hyökkäyksiä enimmäkseen oikealta laidalta.
Kymmenen minuuttia ennen loppua Pake sai keskialueella pallon
ja nousi keskeltä ja syötti Lepin läpi. Pieni
siirto pakin ohi ja upea laukaus takayläkulmaan ja peli
oli 1-2. Tämän jälkeen saatiin vielä muuta
hyvä maalipaikka, mutta ilman tulosta.
Vaikka takkiin tulikin ja vastustaja piti palloa enemmän,
kotijoukkue kyllä loi vaarallisimmat paikat molemmissa
erissä. Montaa kertaa ei Kaukkilakaan joutunut tositoimiin
(olisikohan yksi vaikea laukaus tullut maalia kohti). Toisessa
päädyssä taas hieman paremmalla viimeistely(/laukaisu-)tarkkuudella
olisi voinut tulla montakin maalia.
|