päivitetty: 09.03.03   © 2002 TP
ETUSIVU   UUTISET   JOUKKUE   PELIRAPORTIT   OTTELUOHJELMA   TILASTOT   MUUT 
Pe 03.05.-02  FC Eurajoki – FC Rauma2  1 – 2 (0 - 0)

# 9 Leppänen  1 - 2
Paken nousu puolesta kentästä, läpisyöttö Lepille --> kiersi vielä puolustajan & vas.jalan veto mv:n yli takayläkulmaan

3          9


12         6        7        21


5         19         4
2

1
avauskokoonpano:
22 Juha Korpela (mv)
  5 Henri Latva
  2 Sam Fagerlund
19 Matti Mustonen
  4 Timo Laakso
12 Tuomas Koskialho
  6 Aki Ojala
  7 Teemu Paukamainen
21 Mikko Lehtinen
  3 Esa Lindroos
  9 Teemu Leppänen
vaihtopelaajat:
10 Jarno Mäkinen
14 Tommi Kauramaa
?? Jarno Haanpää
18 Seppo Lindroos

valmentaja:
     Mika Ojala

huoltaja:
     Ari Nieminen
parhaat maalipaikat:
Laakso:
  • korkea kierteinen veto melkein puolesta kentästä tolppaan!
  • Sam:
  • Esan keskitys, tyhjä maali --> pusku epäonnistui, 30cm ohi takakulman!
  • Pake:
  • Akin keskitys, saksipotku --> ei osunut kunnolla
  • Esan keskitys, voimaton pusku etunurkkaan --> mv torjui
  • Esan syötöstä kiersi pakin & veto etuylänurkkaa kohti --> kiersi sivuverkkoon
  • muutama veto 16:n takaa ilman tulosta
  • vapari 18m:stä --> puolustajaa päin
  • Aki:
  • kova veto 20m:stä, mv torjui kulmaksi
  • Hamppi:
  • kova veto 20m:stä vastapalloon -> suoraan Tommia päin
  • Lehtinen:
  • hyvän kuvion päätteeksi vasemman jalan veto puoli metriä yli takanurkan!
  • vaihdot:
  • rajaton määrä vaihtoja... eli ei tarkempia tietoja
  • erityistä:
  • pelattiin nurmella!!!
  • jälleen rp vastustajalle --> 1 - 2
  • huono alku, lopussa hyvää painostusta ja hyviä nousuja laidoista
  • selvästi enemmän maalipaikkoja kuin raumalaisilla
  • Sepin comeback-ottelu
  • Jussilta taas hyvä peli (teki yhden paraatitorjunnankin)
  • turhia varoituksia jälleen
  • Sam, Timo ja Henkka jättivät pelin kesken loukkaantumisten vuoksi
  • myös Mölli jätti pelin kesken
  • Aki sai parikin tälliä, mutta pelasi esimerkillisesti loppuun asti!
  • Kauden toinen peli "paikallisvastustaja" FC Rauma2:sta vastaan tuotti jälleen vain tappion. Tällä kertaa sentään pistettiin kunnolla kampoihin, eikä hävitty kuin maalilla (1-2). Positiivisena yllätyksenä ottelu pelattiin nurmella!

    Alku oli selvää vierasjoukkueen hallintaa, mutta vähitellen FCE pääsi peliin mukaan ja loikin vaarallisemmit tilanteet 1.erässä. Parhaat paikat tulivat Samille ja Laaksolle, eikä olisi tarvittu kuin hitusen onnea ja peli olisi ollut 1-0 tai jopa 2-0. Erätauolle mentiin 0-0 lukemista. Ennen 2.erän puoltaväliä FC Rauma2 sai kulmapotkun: Kaukkila lähti nyrkkeilemään, eikä osunut kunnolla palloon. Pallo putosi Paken vartioiman miehen eteen, joka ensin puski ylärimaan ja reboundista sai vedettyä "tyhjään". Muutamia minuutteja myöhemmin FC Rauma2 sai kyseenalaisen rankkarin kun Lehtinen kaatoi vastustajan aivan rangaistusalueen viivalla. Kaukkila aavisti hyvin, muttei ylettynyt aivan palloon. Maalin jälkeen ote siirtyi täysin kotijoukkueelle. Jatkuvasti tuli hyviä hyökkäyksiä enimmäkseen oikealta laidalta. Kymmenen minuuttia ennen loppua Pake sai keskialueella pallon ja nousi keskeltä ja syötti Lepin läpi. Pieni siirto pakin ohi ja upea laukaus takayläkulmaan ja peli oli 1-2. Tämän jälkeen saatiin vielä muuta hyvä maalipaikka, mutta ilman tulosta.

    Vaikka takkiin tulikin ja vastustaja piti palloa enemmän, kotijoukkue kyllä loi vaarallisimmat paikat molemmissa erissä. Montaa kertaa ei Kaukkilakaan joutunut tositoimiin (olisikohan yksi vaikea laukaus tullut maalia kohti). Toisessa päädyssä taas hieman paremmalla viimeistely(/laukaisu-)tarkkuudella olisi voinut tulla montakin maalia.