|
15 11
3 7 9
4
17 13
8
2
1
|
avauskokoonpano:
1 Jussi Kaukkila (mv)
17 Niko Parviainen
2 Sam Fagerlund
13 Aarne Mäkinen
8 Toni Nummi
3 Janne Elonen
4 Aku Tormonen
7 Teemu Paukamainen
9 Teemu Leppänen
15 Ikenna Anugwon
11 Jarno Levola
|
vaihtopelaajat:
10 Jarno Mäkinen
?? Matti Uusen
?? Mika Ojala
valmentajat:
Mika Ojala
|
parhaat
maalipaikat:
Lepi:
sai pallon keskiviivalla ja nousi keskeltä läpi,
kova laukaus 16:n viivalta -> suoraan päin mv:ia! ->
torjui kulmaksi
Sam:
takanurkalle jätetty Pake pudotti kulman maalipotkuviivalle,
Sam laukoi volleystä -> pallonmitan yli!
Pake:
sai pallon Nikon rajaheitosta 16:n kulmaan, tyhjät pois
ja sisäkierteinen laukaus hieman ohi/yli takayläkulman
karvasi pallon alimmalta pakilta -> puolittain läpi
-> mv pallolle samaan aikaan
otti tyhjät pois ja laukoi vasemmallaan 20m:stä
-> mv torjui etualakulmasta
Jarno(?) läpi oikealta, keskitys takanurkalle -> Paken
pusku ei maalia kohti
Levola:
läpi vasemmalta, mutta puolustaja liukui pallon kulmaksi
läpiajo -> paitsio
Keke:
suora laukaus 25m:stä Uusenin syötöstä
-> reilusti ohi etunurkasta
Aku:
Iken syöttö päädystä taakse, Akun
suora laukaus -> ohi (?)
|
vaihdot:
30min
Elonen <-> J.Mäkinen
n.75min
J.Mäkinen <-> Ojala
n.80min
Tormonen <-> Uusen
|
erityistä:
toinen peräkkäinen ottelu ilman maalia
voittomaali kulmapotkusta
varjossa n.30'C lämmintä ja vain 3 vaihtomiestä!
ei varoituksia FCE:lle
ihan kohtalainen tuomarilinja, salli aika kovan repimisen
ja tönimisen
Elonen loukkaantui jo ennen ensimmäisen erän puoltaväliä
Jussi teki jälleen muutaman ilmiömäisen torjunnan
(pari kaukolaukausta ja pari läpiajoa)
FCE:n peli tökki välillä pahasti
...mikä johtui osin siitä, että TAAS kourallinen
pelimiehiä poissa!
J.Mäkisen uran 50. ottelu!
Samin 30. ottelu FCE:n paidassa!
|