|
Su
02.03.-03 FC Rauma2 – FC Eurajoki 3
– 2 (2 - 1)
|
|
# 7 Paukamainen 0 - 1 rp
|
Pake sukelsi boxissa -> rp -> harhautti
mv:n vasemmalle, veto aivan oikeaan alakulmaan
|
| #19 Mustonen 2 - 2 |
Paken keskitys oikeasta laidasta,
Mikko jatkoi päällä, Mölli otti pallon pilkun
kohdalla alas ja laukoi tarkasti takakulmaan |
|
15 38
21 3 7 8
14 19 10
5
1
|
avauskokoonpano:
1 Jussi Kaukkila (mv)
14 Tommi Kauramaa
5 Henri Latva
19 Matti Mustonen
10 Jarno Mäkinen
21 Mikko Lehtinen
3 Esa Lindroos
7 Teemu Paukamainen
8 Toni Nummi
15 Ikenna Anugwon
38 Jarno Haanpää
|
vaihtopelaajat:
11 Jarkko Latva
?? Jörg ???
?? Mika Ojala
valmentaja:
Mika Ojala
Arto Haanpää
huoltaja:
- |
parhaat maalipaikat:
Keke:
karvasi pallon pakilta ja pääsi läpiajoon:
veto epäonnistui -> suoraan mv:n syliin
Esa:
kaksi kaukolaukausta 20 - 30m:stä -> molemmat yli
maalin
Jake:
Esan(?) juoksupallo 16:n rajalle, Jake pääsemässä
karkuun, mutta Ike tuli kylkeen ja pakki otti pallon
Pake:
Esan keskitys pilkun kohdalle, Pake ei aivan ylettynyt palloon...
|
vaihdot:
rajaton määrä vaihtoja...
|
erityistä:
vasta kauden 2.peli (Äijänsuon keinonurmella, pakkasta
n.5astetta)
ei varoituksia kummallekkaan
FCE:ltä "muutama" tärkeä pelaaja
poissa (Aki, Lepi, Sam, Timo, Ulle)
FCE:llä vain 3 todellista maalipaikkaa, silti jopa 2
maalia! -> tällä kertaa peli ei kaatunut tehottomuuteen
;)
Pakella kolmen ottelun maaliputki päällä (kaikki
rankkarista)
|
Kauden toinen
harjoitusottelu pelattiin n.5 asteen pakkasessa Äijänsuon
keinonurmella. Kotijoukkue FC Rauma2 aloitti hyvin ja piti palloa
selvästi FCE:tä enemmän. Ensimmäinen kunnon
maalipaikka tuli kuitenkin FCE:lle, kun Pake heittäytyi alueella
rangaistuspotkun arvoisesti. Pake laukoi jo kauden toisen rankkarimaalinsa
lähettämällä mv:n väärään
suuntaan ja laittamalla pallon aivan oikeaan alakulmaan. Vieraiden
johto kesti muutamia minuutteja, kunnes Tenhonen (kukapa muukaan...)
pääsi yksin läpi ja sijoitti varmasti oikeaan alakulmaan.
2-1 -johtomaalillekkaan Jussi ei voinut mitään: paha
pallonmenetys omassa päädyssä ja Tenhonen pääsi
jälleen nokikkain Kaukkilan kanssa. Tällä kertaa
syöttö takanurkalle, josta oli helppo työ panna
pallo tyhjään reppuun. FCE tuli kuitenkin vielä
tasoihin. Pake sai oikeaan laitaan pallon ja keskitti pilkun kohdalle,
josta Lehtinen jatkoi päällään Möllille.
Mölli otti pallon hyvin mukaansa ja purjehti keskeltä
aina vetopaikkaan asti ja sijoitti varmasti oikeaan alakulmaan.
Kotijoukkue onnistui maalinteossa vielä kertaalleen ja sai
ansaitsemansa kotivoiton.
Parhaat (lue: ainoat) paikat FCE:lle tuli Kekelle, Esalle, Jakelle
ja Pakelle. Mika pääsi läpiajoon karvattuaan pallon
16:n rajalla, mutta laukaus epäonnistui ja meni suoraan Kaukkilan
syliin. Esa laukoi muutaman kerran kaukaa, mutta molemmilla kerroilla
veto meni selvästi yli maalin. Jälkimmäisessä
tilanteessa volleyn sijaan olisi kannattanut ottaa tyhjät
(n.5-10m) pois ja laukoa vasta sitten... Jaken paikka tuli Esan(?)
keskialueen nostosta. Japi lähti juoksupallon perään
ja olisi ehkä päässyt läpiajoon jollei Ike
olisi törmännyt kylkeen. Törmäyksen jälkeen
pakit korjasivat irtopallon omilleen. Paken paikka tuli Esan keskityksestä
pilkulle, johon Pake ei aivan ehtinyt (pallo meni n.1/2m päästä).
FCE:n pelinrakentelu ei toiminut lainkaan, eikä pelaajien/pelipaikkojen
vaihtaminenkaan tuottanut toivottua tulosta. Kotijoukkue piti
palloa lähes kokoajan ja rakenteli rauhassa hyökkäyksiään
FCE:n joutuessa vain puolustamaan. Pallo saatiin kyllä useimmiten
pois ennen boxia, mutta jo muutaman syötön jälkeen
pallo oli taas kotijoukkueella. Keskikenttä pelasi aivan
liian alhaalla varsinkin hyökkäyksiin lähdettäessä
ja näinollen hyökkääjät jäivät
ilman tukea. Muutaman kerran FCE sai rakennettua hyvän vastahyökkäyksen
nopeista juoksupalloista, mutta syötöt eivät menneet
minne olisi pitänyt eivätkä hyökkääjätkään
olleet iskussa. Tilanteet jätettiin usein kesken ja palloa
haudottiin liian pitkään. Kentällä näkyi
selvästi se, ettei FCE ole harjoitellut ulkona liukkaalla
pallolla talvisissa olosuhteissa kuten kotijoukkue. Muutenkin
kotijoukkueella oli kovempi kunto kuin FCE:n pelaajilla eikä
väsymys tuntunut painavan jaloissa kuten FCE:llä.
Jussi pelasi jälleen loistavasti maalinsuulla ja teki muutamia
näyttäviä pelastuksia. Suurin osa laukauksista
suuntaui kylläkin ohi ja yli maalin. Maaleille Jussi ei voinut
mitään. Toisessa päässä nuorempi Kaukkila
pääsi selvästi helpommalla eikä joutunut torjuntatöihin
kuin kahdesti. Tosin molemmat laukaukset tulivat suoraan syliin.
FCE:n pelistä huomasi että Aki puuttui keskikentältä
ja Lepi kärjestä. Keskikentän pelinrakentelu oli
tehotonta eikä kärjessä ollut Lepin juoksuvoimaa
ja vääntöä. Puolustus sentään pelasi
tarpeeksi hyvin, ettei kotijoukkue tehnyt lukuisista paikoistaan
enempää maaleja ja lopputuloksesta tulikin FCE:tä
mairittelevat lukemat. Toivottavasti ensi kerralla nyt puuttuneet
(puolet avauskokoonpanosta) pelaajat ovat paikalla, niin voidaan
tasaväkisesti taistella voitosta. |
|