päivitetty: 15.07.03   © 2003 TP
ETUSIVU   UUTISET   JOUKKUE   PELIRAPORTIT   OTTELUOHJELMA   TILASTOT   MUUT 
Ti 22.04.-03  FC Eurajoki – ReKu  1 – 5 (1 - 1)

# 3 Lindroos  1 - 0
Lehtisen keskitys vasemmalta, Esa otti pallon alas ja laukoi upeasti puoli-volleystä vasempaan ylänurkkaan

15           7


21         40        38          3


6          18         13
5

1
avauskokoonpano:
  1 Arto Justen (mv)
  6 Jere Kolu
  5 Henri Latva
18 Jarkko Uola
13 Niko Parviainen
21 Mikko Lehtinen
40 Timi Hilakari
38 Jarno Haanpää
  3 Esa Lindroos
15 Ikenna Anugwon
  7 Teemu Paukamainen
vaihtopelaajat:
  2 Aarne Mäkinen
10 Jarno Mäkinen
14 Tommi Kauramaa
?? Mika Ojala

valmentaja:
     Mika Ojala
     Arto Haanpää

huoltaja:
     -
parhaat maalipaikat:
Esa:
  • pääsi nokikkain mv:n kanssa & laukoi pilkun jälkeen -> suoraan kohti mv:ia
  • Paken nosto boxiin, Esan volley -> reilusti ohi ja yli
  • vapari vas.laidasta: kierteinen veto kohti takakulmaa -> 1,5m yli
  • Ike:
  • pari kertaa melkein läpi, mutta ei päässyt laukaisuun asti
  • pusku Esan kulmaan -> mv torjui viivalta...
  • Tommi:
  • ... josta pallo kimposi maalipotkuviivalle -> Tommi taisteli pallosta, muttei saanut kunnon laukausta
  • Pake:
  • kalasti rp:n -> harhautti mv:n vasemmalle ja laukoi oikealta ohi "tyhjän" maalin
  • Esan kierteinen keskitys aivan maaliviivalle, Pake juoksi hieman ohi pallosta eikä osunut palloon kunnolla -> "laukaus" päin pakkia
  • volley 20m:stä epäonnistui -> pallo laitaan Lehtiselle
  • Lehtinen:
  • pääsi vapaasti laukomaan 16:n viivalta -> veto epäonnistui
  • Timi:
  • vapaapotku 16:n viivan päältä: matala veto kohti alakulmaa -> pakki sai jalan väliin

  • Hamppi:
  • laukaus 20m:stä -> mv:n syliin
  • vaihdot:
  • rajaton määrä vaihtoja...
  • erityistä:
  • kenttä hieman paremmassa kunnossa kuin LuVe-pelissä
  • peli täysin voitettavissa, mutta maalinteko ontui ja lopussa asennekkin taisi loppua
  • ReKu teki 3 nopeaa maalia aivan loppuhetkillä
  • Pake epäonnistui rp:ssa ensimmäistä kertaa urallaan (tilanne silloin 1-1)
  • Timin ensiesiintyminen FCE:n paidassa (ensimmäinen peli neljään vuoteen)
  • Peliraportti valmistunee kun vapunvietosta on "selvitty"... =)