| Ke
26.05.-04 LuVe – FC Eurajoki 7
– 0 (3 - 0) |
| -
|
- |
|
9
11 16
18
19 7
13 8 43
17
1 |
avauskokoonpano:
1 Jussi Kaukkila (mv)
13 Aarne Mäkinen
17 Niko Parviainen
8 Toni Nummi
43 Antti Tuomisto
19 Matti Mustonen
7 Teemu Paukamainen
11 Jarno Levola
18 Esa Lindroos
16 Aki Ojala
9 Teemu Leppänen |
vaihtopelaajat:
14 Tommi Kauramaa
15 Ikenna Anugwon
21 Jarkko Latva
mv Juha Korpela
valmentaja: Aki
Ojala |
parhaat
maalipaikat:
Esa:
ruuhka maalilla, pallo Esalle maalipotku viivan tuntumaan
-> kova laukaus ylärimaan
vapaapotku vasemmalta laidalta: sisäkierteinen nosto
kohti takayläkulmaa, mutta mv torjui hädintuskin kulmaksi
parikin kaukolaukausta: kaikki reilusti yli
Pake:
Lepi tarjoili 16:n viivalle vetopaikan, vasemman jalan laukaus
alakulmaa kohti -> mv torjui
Jace:
sai pallon boxin vas.kulmassa, harhautus ja laukaus ->
mv torjui alakulmasta
Lepi:
pari kertaa ryntäsi juoksupalloon, mutta mv ehti lähes
aina ensin
pitkä läpisyöttö, johon Lepi pääsi
kurottamaan mv:n nenän edestä -> mv tai puolustaja
kaatoi Lepin (ei rankkaria!)
Levola:
ruuhka maalilla ja tyhjä maali, pallo pomppi vasemmalle,
mutta Jarno ei päässyt laukomaan...
Aki:
parikin laukausta 16:n takaa: epäonnistui ja selvästi
yli
|
vaihdot:
rajaton määrä vaihtoja... |
erityistä:
ensimmäinen vierasottelu sarjassa
FCE pelasi jälleen todella surkeasti!
peli kaatui omassa päädyssä tehtyihin virheisiin
ja Paken ulosajoon (torjui pallon kädellään maaliviivalta
2-0 -tilanteessa n.35 min kohdalla)
tuomarilinja oli surkea!
kotijoukkue osui kahdesti rangaistuspotkusta
poissa: Mäksä, Lehtinen, Hamppi, Häyhtiö,
Jere
|
FCE lähti
otteluun vain voitto mielessään. Heti alusta asti
kuitenkin näki, ettei FCE:n peli ollut vieläkään
kunnossa. Kotijoukkueen nopean avausmaalin jälkeen FCE
heräsi hetkeksi, mutta pelinrakentelu ontui pahasti ja
puolustus teki virheitä. Vielä 2-0 -tilanteessakin
FCE yritti päästä peliin mukaan hakien kavennusta,
mutta toiveet noususta kaatuivat vajaa 10 min ennen erätaukoa,
kun Pake torjui pallon maaliviivalta ja sai punaisen kortin.
Rangaistuspotkusta taukolukemat 3-0.
LuVe jatkoi maalitehtailuaan heti toisen erän alkuun ja
peli oli täysin selvä. Kotijoukkue onnistui tasaisin
väliajoin avaamaan FCE:n surkeasti pelanneen puolustuksen
ja tehtaili lopulta peräti 8 maalia FCE:n jääden
nolosti nollille.
FCE sai luotua vain muutaman maalipaikan ja paras paikka tuli
Esalle. Iken(?) vahva nousu oikealta ja keskitys loi maalille
kauhean hässäkän, josta lopulta Esa pääsi
laukomaan maalipotkuviivan takaa, mutta osui vain ylärimaan.
Esa oli osua myös vasemmalta laidalta antamastaan vapaapotkusta,
kun Akille tarkoitettu keskitys oli painua aivan takayläkulmaan.
Maalivahti sai kuitenkin kätensä väliin ja tilanteesta
tuli vain kulmapotku. Lisäksi Esa kokeili muutaman kerran
kaukolaukauksella yllättää luvialaismaalivahtia,
mutta laukaukset epäonnistuivat ja menivät reilusti
yli maalin. Sekä Jake että Pake pääsivät
kokeilemaan 16:n sisältä laukausta alakulmaa kohti,
mutta kummallakin kertaa maalivahti torjui helposti. Lepi puolestaan
oli parikin kertaa päästä läpi, mutta maalivahti
ehti lähes joka kerta palloon ensimmäisenä. Kertaalleen
Lepi ylettyi kurkottamaan palloon ennen maalivahtia, mutta puolustaja
tai mv kaatoi Lepin boxissa. Tilanteesta ei kuitenkaan jostain
syystä vihelletty rangaistuspotkua. Akikin kokeili ainakin
kerran kaukolaukausta, mutta osui palloon huonosti ja laukaus
lähti selvästi yli. Muita maalipaikkoja FCE:llä
ei tainnut ollakaan, lukuun ottamatta Esan antamia kulmapotkuja
ja muutamaa Akin ja Jarnon nousua laitoja pitkin.
FCE:llä piti olla asenne kunnossa ja hyvältä
näyttikin ennen ottelun alkua. Peli kuitenkin tökki
pahasti heti alkuvihellyksestä asti, eikä peli kulkenut
koko ottelun aikana lainkaan. Luvia ei todellakaan ole niin
paljoa parempi joukkue kuin lukemat antavat ymmärtää.
Kotijoukkue tekikin 5 viimeistä maaliaan ylivoimalla. FCE
puolestaan näytti lopettavan pelaamisen jo 3-0 -osuman
jälkeen (jos nyt voi sanoa FCE:n pelanneen edes ennen sitä...).
Joukkueesta ei voi nostaa ketään esiin, mutta positiivisinta
ottelussa oli Juha "Copo" Korpelan paluu FCE-paitaan
(tosin vielä vaihtopenkille). Koko joukkue pelasi selvästi
alle oman tasonsa ja kurssi pitäisi saada käännettyä
ja todella nopeasti mikäli taistelu noususta olisi mahdollista. |
|