päivitetty: 28.07.04   © 2004 TP
ETUSIVU   UUTISET   JOUKKUE   PELIRAPORTIT   OTTELUOHJELMA   TILASTOT   MUUT 
Ke 26.05.-04  LuVe – FC Eurajoki  7 – 0 (3 - 0)

-
-

9

11                              16
18
19              7

13              8              43
17

1
avauskokoonpano:
  1 Jussi Kaukkila (mv)
13 Aarne Mäkinen
17 Niko Parviainen
  8 Toni Nummi
43 Antti Tuomisto
19 Matti Mustonen
  7 Teemu Paukamainen
11 Jarno Levola
18 Esa Lindroos
16 Aki Ojala
  9 Teemu Leppänen
vaihtopelaajat:
14 Tommi Kauramaa
15 Ikenna Anugwon
21 Jarkko Latva
mv Juha Korpela

valmentaja:
     Aki Ojala
parhaat maalipaikat:
Esa:
  • ruuhka maalilla, pallo Esalle maalipotku viivan tuntumaan -> kova laukaus ylärimaan
  • vapaapotku vasemmalta laidalta: sisäkierteinen nosto kohti takayläkulmaa, mutta mv torjui hädintuskin kulmaksi
  • parikin kaukolaukausta: kaikki reilusti yli
  • Pake:
  • Lepi tarjoili 16:n viivalle vetopaikan, vasemman jalan laukaus alakulmaa kohti -> mv torjui
  • Jace:
  • sai pallon boxin vas.kulmassa, harhautus ja laukaus -> mv torjui alakulmasta
  • Lepi:
  • pari kertaa ryntäsi juoksupalloon, mutta mv ehti lähes aina ensin
  • pitkä läpisyöttö, johon Lepi pääsi kurottamaan mv:n nenän edestä -> mv tai puolustaja kaatoi Lepin (ei rankkaria!)
  • Levola:
  • ruuhka maalilla ja tyhjä maali, pallo pomppi vasemmalle, mutta Jarno ei päässyt laukomaan...
  • Aki:
  • parikin laukausta 16:n takaa: epäonnistui ja selvästi yli
  • vaihdot:
  • rajaton määrä vaihtoja...
  • erityistä:
  • ensimmäinen vierasottelu sarjassa
  • FCE pelasi jälleen todella surkeasti!
  • peli kaatui omassa päädyssä tehtyihin virheisiin ja Paken ulosajoon (torjui pallon kädellään maaliviivalta 2-0 -tilanteessa n.35 min kohdalla)
  • tuomarilinja oli surkea!
  • kotijoukkue osui kahdesti rangaistuspotkusta
  • poissa: Mäksä, Lehtinen, Hamppi, Häyhtiö, Jere
  • FCE lähti otteluun vain voitto mielessään. Heti alusta asti kuitenkin näki, ettei FCE:n peli ollut vieläkään kunnossa. Kotijoukkueen nopean avausmaalin jälkeen FCE heräsi hetkeksi, mutta pelinrakentelu ontui pahasti ja puolustus teki virheitä. Vielä 2-0 -tilanteessakin FCE yritti päästä peliin mukaan hakien kavennusta, mutta toiveet noususta kaatuivat vajaa 10 min ennen erätaukoa, kun Pake torjui pallon maaliviivalta ja sai punaisen kortin. Rangaistuspotkusta taukolukemat 3-0.

    LuVe jatkoi maalitehtailuaan heti toisen erän alkuun ja peli oli täysin selvä. Kotijoukkue onnistui tasaisin väliajoin avaamaan FCE:n surkeasti pelanneen puolustuksen ja tehtaili lopulta peräti 8 maalia FCE:n jääden nolosti nollille.

    FCE sai luotua vain muutaman maalipaikan ja paras paikka tuli Esalle. Iken(?) vahva nousu oikealta ja keskitys loi maalille kauhean hässäkän, josta lopulta Esa pääsi laukomaan maalipotkuviivan takaa, mutta osui vain ylärimaan. Esa oli osua myös vasemmalta laidalta antamastaan vapaapotkusta, kun Akille tarkoitettu keskitys oli painua aivan takayläkulmaan. Maalivahti sai kuitenkin kätensä väliin ja tilanteesta tuli vain kulmapotku. Lisäksi Esa kokeili muutaman kerran kaukolaukauksella yllättää luvialaismaalivahtia, mutta laukaukset epäonnistuivat ja menivät reilusti yli maalin. Sekä Jake että Pake pääsivät kokeilemaan 16:n sisältä laukausta alakulmaa kohti, mutta kummallakin kertaa maalivahti torjui helposti. Lepi puolestaan oli parikin kertaa päästä läpi, mutta maalivahti ehti lähes joka kerta palloon ensimmäisenä. Kertaalleen Lepi ylettyi kurkottamaan palloon ennen maalivahtia, mutta puolustaja tai mv kaatoi Lepin boxissa. Tilanteesta ei kuitenkaan jostain syystä vihelletty rangaistuspotkua. Akikin kokeili ainakin kerran kaukolaukausta, mutta osui palloon huonosti ja laukaus lähti selvästi yli. Muita maalipaikkoja FCE:llä ei tainnut ollakaan, lukuun ottamatta Esan antamia kulmapotkuja ja muutamaa Akin ja Jarnon nousua laitoja pitkin.

    FCE:llä piti olla asenne kunnossa ja hyvältä näyttikin ennen ottelun alkua. Peli kuitenkin tökki pahasti heti alkuvihellyksestä asti, eikä peli kulkenut koko ottelun aikana lainkaan. Luvia ei todellakaan ole niin paljoa parempi joukkue kuin lukemat antavat ymmärtää. Kotijoukkue tekikin 5 viimeistä maaliaan ylivoimalla. FCE puolestaan näytti lopettavan pelaamisen jo 3-0 -osuman jälkeen (jos nyt voi sanoa FCE:n pelanneen edes ennen sitä...). Joukkueesta ei voi nostaa ketään esiin, mutta positiivisinta ottelussa oli Juha "Copo" Korpelan paluu FCE-paitaan (tosin vielä vaihtopenkille). Koko joukkue pelasi selvästi alle oman tasonsa ja kurssi pitäisi saada käännettyä ja todella nopeasti mikäli taistelu noususta olisi mahdollista.