|
Su 17.11.-02 FC
Eurajoki – MuSa I 1 – 12 (0 - 5)
|
|
#16 Kivi 1 - 8
|
Lehtisen nousu vasenta laitaa pitkin, tarkka
syöttö Ipulle, jonka laukaus parista metristä
upposi etuyläkulmaan
|
|
|
mv:
1 Jussi Kaukkila
puolustajat:
3 Esa Lindroos
6 Aki Ojala
21 Mikko Lehtinen
hyökkääjät:
7 Teemu Paukamainen
8 Mika Ojala
16 Ilmari Kivi
38 Jarno Haanpää
|
vaihtopelaajat:
-
valmentaja:
Mika Ojala
huoltaja:
- |
Futsal-kauden
avauspeli oli MuSan edustusjoukkuetta vastaan, mikä selvästi
näkyi kentällä. MuSalaiset tekivät pallon
kanssa melkein mitä halusivat ja ottivat FCE:laisilta tilanteessa
kuin tilanteessa pallon helposti pois. Paikkoja molemmat joukkueet
kyllä pystyivät luomaan, mutta sillä erotuksella
että MuSa teki paikoistaan maalit, FCE ei.
Parhaat paikat tulivat Esalle ja Mikolle. Pake kalasteli rankkarin
maalivahdin rynnätessä jalkoihin ja Esa sai koittaa
onneaan rankkarista. Veto suuntautui liian keskelle ja mv sai
torjuttua pallon sivurajan yli. Lehtisen paikka aukesi kun maalivahti
torjui Paken läpiajon ja pallo tuli kuin tarjottimelle maalin
eteen, josta Mikko sai epäkiitollisen tehtävän
hutaista ohi tyhjästä! Tosin tilanne tuli nopeasti,
mutta silti verkon olisi pitänyt heilua. Myös Pake ja
Hamppi haaskasivat pari maalipaikkaa. Hamppi ei päässyt
tilanteissaan vetoon asti kun taas Paken laukaukset (läpiajoja
lukuunottamatta,jotka mv torjui) eivät suuntauneet maalia
kohti.
FCE:n ainokainen tuli Lehtisen vahvasta noususta: kuljetus yli
puolen kentän ja tarkka syöttö oikeaan laitaan
Ippelle. Ipun komea laukaus etuyläpesään ja samalla
maalitili auki pitkästä aikaa. Jussi pelasi maalissa
hyvin, eikä voinut maaleille mitään (3vs1 -hyökkäyksiä
yms.). Toisessa erässä huomasi hyvin, että odoteltiin
vain pelin loppumista ja vähän helpomman vastustajan
kohtaamista. |
|
|
Su 17.11.-02 FC
Eurajoki – MuSa II 1 – 4 (1 - 2)
|
|
# 3 Lindroos 1 - 1
|
Möllin kulmapotku oikealta, Esa nousi
hyvin esiin ja jatkoi pallon maalin edestä taka-alakulmaan
|
|
|
mv:
1 Jussi Kaukkila
puolustajat:
3 Esa Lindroos
6 Aki Ojala
21 Mikko Lehtinen
hyökkääjät:
7 Teemu Paukamainen
8 Mika Ojala
16 Ilmari Kivi
19 Matti Mustonen
38 Jarno Haanpää
|
vaihtopelaajat:
-
valmentaja:
Mika Ojala
huoltaja:
- |
Toinen peli oli
MuSan a-junnuja vastaan. Ottelu oli selvästi tasaisempi,
eikä kumpikaan joukkue hallinnut erityisesti peliä.
Paikkoja tuhlailtiin taas oikein urakalla. Avausmaalin teki
"vierasjoukkue". Ennen Esan tasoitusta FCE kolisutteli
tolppia pariinkin kertaan. Esan laukaus kolahti tolppaan, mistä
pallo pomppasi maalin eteen. Ensimmäisenä reboundissa
oli Pake, jonka veto myöskin kolahti tolppaan. Reboundista
Pake pääsi vielä kerran koittamaan, muttei saanut
kunnon osumaa palloon ja tilanne kuivui käsiin.
Tasoitus tuli Möllin hyvästä kulmasta: tarkka
syöttö taustalta nousseen Esan jalkaan ja Esan ohjaus
taka-alanurkkaan. Erän lopussa Mika tarjoili 2vs1-hyökkäyksessä
tyhjän maalin Pakelle, mutta kurkoitus palloon ei osunut
kunnolla ja näin oli Paken vuoro missata 2m:stä ohi
tyhjän maalin! Muita hyviä paikkoja tarjoutui Hampille,
Möllille ja Esalle. Hamppi ei taaskaan päässyt
laukomaan hyvistäkään paikoista ja Mikan syöttö
maalin nurkalle karkasi hieman liian kauas Hampin jalasta. Myöskään
Mölli ei ehtinyt hyvästä vetopaikastaan laukomaan,
vaan vastustaja sai jalan väliin. Esa taas kokeili usempaankin
otteeseen kaukolaukauksilla yllättää maalivahdin,
mutta tuloksetta.
Maalissa Jussi pelasi loistavasti torjuen monta vaarallista
tilannetta. Lopussa kun maalinteko (ei vieläkään!)
onnistunut, alkoi motivaatio selvästi loppua eikä
puolustaminen jaksanut kiinnostaa. Näin vieraat tekivät
vastahyökkäyksistä 2 viimeistä maaliaan.
Peli olisi ollut helpostikin voitettavissa JOS vain oltaisi
käytetty edes osa paikoista hyväksi. Viimeistelyn
olisi syytä parantua huomattavasti ja mielellään
jo ensi kierroksella jos aiotaan pisteitä ottaa... |
|
|