päivitetty: 06.03.03   © 2002 TP
ETUSIVU   UUTISET   JOUKKUE   PELIRAPORTIT   OTTELUOHJELMA   TILASTOT   MUUT 
La 01.02.-03  FC Eurajoki – PoPa  0 – 11 (0 - 4)

-
-
 
mv:
10 Jarno Mäkinen
puolustajat:
  6 Aki Ojala
  8 Toni Nummi
17 Mika Ojala
21 Mikko Lehtinen
hyökkääjät:
  7 Teemu Paukamainen
15 Ikenna Anugwon
19 Matti Mustonen
38 Jarno Haanpää
vaihtopelaajat:
  -

valmentajat:
     Mika Ojala
     Arto Haanpää

huoltaja:
     Jussi Kaukkila
Sarjajohtaja aloitti maalinteon jo parinkymmenen sekunnin pelin jälkeen, kun Pake hoiti miesvartiointinsa huonosti ja päästi vastustajan laukomaan tyhjään. Selvästi parempi joukkue teki tasaiseen tahtiin maaleja ja jätti FCE:n nollille. FCE:llä oli toki paikkansa, peräti viisi kappaletta. Parhaat (ja ainoat) paikat tulivat Pakelle, Kekelle ja Akille. Pake pääsi peräti kolme kertaa nokikkain maalivahdin kanssa, mutta lopputulos oli joka kerta sama: mv torjui matalan vedon eikä edes reboundia saatu maaliin. Keken paikka tuli korkealle kimmonneesta pallosta, josta Mika laukoi volleystä. Laukaus kuitenkin meni ohi takanurkasta. Akin paikka taas tuli hieman yllättäen, kun Hampin keskitys/laukaus päätyviivalta kimposi tolpasta maalin eteen Akille. Akin laukaus ei kuitenkaan lähtenyt toivotulla tavalla ja mv onnistui torjumaan alanurkkaan suunnatun laukauksen.

Ottelusta ei tosiaan jäänyt jälkipolville paljoa kerrottavaa. PoPa on kyllä ehdottomasti kovin ja taitavin joukkue mitä FCE (tai edes edesmennyt EuKi) on moneen vuoteen kohdannut. FCE teki todella paljon helppoja virheitä (helpot syötöt suoraan sivusta yli, syötöt suoraan vastustajalle yms.) eikä hyökkäyspelikään toiminut. Kaukkilaa tuurannutta Jarnoa ei maaleista voinut syyttää, sen verran hyvin maalipaikat rakennettiin. Myös kaksi FCE:n pelaajaakin pääsi maalitilastoihin mukaan: 0-5-maali kimposi Lehtisen selän kautta maaliin ja n.seitsemäs maali tuli kun pallo muutti suuntaa Paken jalasta. Pelimies kyllä tekee maalin vaikka oma joukkue jäisikin nollille. ;-)

La 01.02.-03  FC Eurajoki – TOVE  3 – 9 (1 - 3)

#38 Haanpää  1 - 2
Aki tarjoili '3vs1'-hyökkäyksessä Hampille oikeaan laitaan vetopaikan -> laukaus suoraan syötöstä varmasti etukulmaan
#21 Lehtinen  2 - 5
Ike passasi keskeltä maalin vasemmalla nurkalle, josta Mikko laukoi ylänurkkaan
#15 Anugwon  3 - 8
Ulle karvasi pallon pois, Ike otti irtopallon ja nousi aina maalille asti -> sijoitus kärjellä ohi mv:n
 
mv:
10 Jarno Mäkinen
puolustajat:
  6 Aki Ojala
  8 Toni Nummi
18 Jarkko Uola
21 Mikko Lehtinen
hyökkääjät:
  4 Jussi Kaukkila
  7 Teemu Paukamainen
15 Ikenna Anugwon
17 Mika Ojala
19 Matti Mustonen
38 Jarno Haanpää
vaihtopelaajat:
  -

valmentajat:
     Mika Ojala
     Arto Haanpää

huoltaja:
  -
Viime kauden futsal-mestaria vastaan päätettiin lähteä voittamaan, mutta toisin kävi. Jälleen kerran vastustajalle annettiin parin maalin etumatka. Peli ei vieläkään kulkenut ja syötöt harhailivat liian usein vastustajalle. FCE:n päivän avausmaali tuli '3vs1'-vastahyökkäyksestä kun Aki nousi pallon kanssa keskeltä. Hyvä syöttö oikealta mukaan nousseelle Hampille, jonka "one-timer" upposi etukulmasta. Heti 1-2-kavennuksen jälkeen annettiin TOVE:lle uudestaan kahden maalin johto. Toisen erän alussa Lehtinen pääsi jälleen kaventamaan, tällä kertaa lukemiksi 2-5. Mikko sai pallon Ikeltä maalin nurkalle ja laukoi voimalla yli maalivahdin. FCE:n viimeinen maali oli Iken käsialaa. Ulle karvasi pallon keskialueella, Ike otti irtopallon, nousi koko kentän läpi ja sijoitti kärkipotkulla pallon ohi mv:n.

Paikkoja FCE onnistui jälleen tuhlaamaan. Ehdottomasti paras paikka tuli Hampille. Pake karvasi pallon alimmalta pakilta, nousi maalille ja laukoi matalan vedon, jonka mv torjui eteensä. Reboundista Pake ei laukonutkaan itse vaan syötti vierelleen Hampille tyhjän maalin, mutta mv seurasi tilanteen loppuun ja torjui Hampin alakulmaan suunnatun laukauksen ja sitä seuranneen reboundinkin! Myös Aki, Pake ja Lehtinen meinasivat onnistua maalinteossa, mutta tällä kertaa pallo ei vain FCE:lle pomppinut. Akin ja Paken laukaukset 5m:stä menivät vain aavistuksen takanurkasta ohi ja Lehtisen paikka tuli '3vs1'-hyökkäyksestä: syöttö tuli vasempaan laitaan Mikolle, jonka laukaus suoraan syötöstä kuitenkin epäonnistui ja meni selvästi ohi. Myös ensiesiintymisensä kenttäpelaajana tehnyt Jussi oli onnistua maalinteossa, mutta mv onnistui torjumaan laidasta läpi päässeen Jussin laukauksen.

Tuomarityöskentely oli kummassakin pelissä aika heikkoa, sillä linja vaihteli koko ajan ja esim. Akin täysin puuhtaasta "taklauksesta" (vastustaja kuljetti pallon Akin jalkaan ja kaatui) vihellettiin vapari hyvästä paikasta, ja kun Aki sai potkun mahaansa tuomari vain katseli toiseen päätyyn! Jos peli jatkuu ensi viikonloppuna yhtä huonona, taitaa myös FC Rauma2 saada helpot pisteet FCE:stä...