|
La
01.02.-03 FC Eurajoki – PoPa 0
– 11 (0 - 4)
|
|
-
|
-
|
|
|
mv:
10 Jarno Mäkinen
puolustajat:
6 Aki Ojala
8 Toni Nummi
17 Mika Ojala
21 Mikko Lehtinen
hyökkääjät:
7 Teemu Paukamainen
15 Ikenna Anugwon
19 Matti Mustonen
38 Jarno Haanpää
|
vaihtopelaajat:
-
valmentajat:
Mika Ojala
Arto Haanpää
huoltaja:
Jussi Kaukkila |
Sarjajohtaja aloitti
maalinteon jo parinkymmenen sekunnin pelin jälkeen, kun Pake
hoiti miesvartiointinsa huonosti ja päästi vastustajan
laukomaan tyhjään. Selvästi parempi joukkue teki
tasaiseen tahtiin maaleja ja jätti FCE:n nollille. FCE:llä
oli toki paikkansa, peräti viisi kappaletta. Parhaat (ja
ainoat) paikat tulivat Pakelle, Kekelle ja Akille. Pake pääsi
peräti kolme kertaa nokikkain maalivahdin kanssa, mutta lopputulos
oli joka kerta sama: mv torjui matalan vedon eikä edes reboundia
saatu maaliin. Keken paikka tuli korkealle kimmonneesta pallosta,
josta Mika laukoi volleystä. Laukaus kuitenkin meni ohi takanurkasta.
Akin paikka taas tuli hieman yllättäen, kun Hampin keskitys/laukaus
päätyviivalta kimposi tolpasta maalin eteen Akille.
Akin laukaus ei kuitenkaan lähtenyt toivotulla tavalla ja
mv onnistui torjumaan alanurkkaan suunnatun laukauksen.
Ottelusta ei tosiaan jäänyt jälkipolville paljoa
kerrottavaa. PoPa on kyllä ehdottomasti kovin ja taitavin
joukkue mitä FCE (tai edes edesmennyt EuKi) on moneen vuoteen
kohdannut. FCE teki todella paljon helppoja virheitä (helpot
syötöt suoraan sivusta yli, syötöt suoraan
vastustajalle yms.) eikä hyökkäyspelikään
toiminut. Kaukkilaa tuurannutta Jarnoa ei maaleista voinut syyttää,
sen verran hyvin maalipaikat rakennettiin. Myös kaksi FCE:n
pelaajaakin pääsi maalitilastoihin mukaan: 0-5-maali
kimposi Lehtisen selän kautta maaliin ja n.seitsemäs
maali tuli kun pallo muutti suuntaa Paken jalasta. Pelimies kyllä
tekee maalin vaikka oma joukkue jäisikin nollille. ;-) |
|
|
La
01.02.-03 FC Eurajoki – TOVE 3
– 9 (1 - 3)
|
|
#38 Haanpää 1 - 2
|
Aki tarjoili '3vs1'-hyökkäyksessä
Hampille oikeaan laitaan vetopaikan -> laukaus suoraan
syötöstä varmasti etukulmaan
|
|
#21 Lehtinen 2 - 5
|
Ike passasi keskeltä maalin vasemmalla
nurkalle, josta Mikko laukoi ylänurkkaan
|
|
#15 Anugwon 3 - 8
|
Ulle karvasi pallon pois, Ike otti irtopallon
ja nousi aina maalille asti -> sijoitus kärjellä
ohi mv:n
|
|
|
mv:
10 Jarno Mäkinen
puolustajat:
6 Aki Ojala
8 Toni Nummi
18 Jarkko Uola
21 Mikko Lehtinen
hyökkääjät:
4 Jussi Kaukkila
7 Teemu
Paukamainen
15 Ikenna Anugwon
17 Mika Ojala
19 Matti Mustonen
38 Jarno Haanpää
|
vaihtopelaajat:
-
valmentajat:
Mika Ojala
Arto Haanpää
huoltaja:
- |
Viime kauden futsal-mestaria
vastaan päätettiin lähteä voittamaan, mutta
toisin kävi. Jälleen kerran vastustajalle annettiin
parin maalin etumatka. Peli ei vieläkään kulkenut
ja syötöt harhailivat liian usein vastustajalle. FCE:n
päivän avausmaali tuli '3vs1'-vastahyökkäyksestä
kun Aki nousi pallon kanssa keskeltä. Hyvä syöttö
oikealta mukaan nousseelle Hampille, jonka "one-timer"
upposi etukulmasta. Heti 1-2-kavennuksen jälkeen annettiin
TOVE:lle uudestaan kahden maalin johto. Toisen erän alussa
Lehtinen pääsi jälleen kaventamaan, tällä
kertaa lukemiksi 2-5. Mikko sai pallon Ikeltä maalin nurkalle
ja laukoi voimalla yli maalivahdin. FCE:n viimeinen maali oli
Iken käsialaa. Ulle karvasi pallon keskialueella, Ike otti
irtopallon, nousi koko kentän läpi ja sijoitti kärkipotkulla
pallon ohi mv:n.
Paikkoja FCE onnistui jälleen tuhlaamaan. Ehdottomasti
paras paikka tuli Hampille. Pake karvasi pallon alimmalta pakilta,
nousi maalille ja laukoi matalan vedon, jonka mv torjui eteensä.
Reboundista Pake ei laukonutkaan itse vaan syötti vierelleen
Hampille tyhjän maalin, mutta mv seurasi tilanteen loppuun
ja torjui Hampin alakulmaan suunnatun laukauksen ja sitä
seuranneen reboundinkin! Myös Aki, Pake ja Lehtinen meinasivat
onnistua maalinteossa, mutta tällä kertaa pallo ei
vain FCE:lle pomppinut. Akin ja Paken laukaukset 5m:stä
menivät vain aavistuksen takanurkasta ohi ja Lehtisen paikka
tuli '3vs1'-hyökkäyksestä: syöttö tuli
vasempaan laitaan Mikolle, jonka laukaus suoraan syötöstä
kuitenkin epäonnistui ja meni selvästi ohi. Myös
ensiesiintymisensä kenttäpelaajana tehnyt Jussi oli
onnistua maalinteossa, mutta mv onnistui torjumaan laidasta
läpi päässeen Jussin laukauksen.
Tuomarityöskentely oli kummassakin pelissä aika heikkoa,
sillä linja vaihteli koko ajan ja esim. Akin täysin
puuhtaasta "taklauksesta" (vastustaja kuljetti pallon
Akin jalkaan ja kaatui) vihellettiin vapari hyvästä
paikasta, ja kun Aki sai potkun mahaansa tuomari vain katseli
toiseen päätyyn! Jos peli jatkuu ensi viikonloppuna
yhtä huonona, taitaa myös FC Rauma2 saada helpot pisteet
FCE:stä... |
|
|