|
Su 23.11.-03 FC
Eurajoki – IsoM 1 – 5 (0 - 5)
|
| #14 Kauramaa 1 -
5 |
Pake pääsi keskeltä
läpi, tökkäys kärjellä takanurkalle
ja Tommi ohjasi tolpan vierestä etualakulmaan |
| hyökkäysparit:
1. Mustonen - Leppänen
2. Tormonen - Lehtinen
3. Kauramaa - Anugwon
puolustusparit:
1. Häyhtiö - Levola
2. Paukamainen - Nummi |
mv:
1 Jussi Kaukkila
puolustajat:
7 Teemu Paukamainen
8 Toni Nummi
11 Jarno Levola
40 Tero Häyhtiö
hyökkääjät:
4 Aku Tormonen
9 Teemu Leppänen
14 Tommi Kauramaa
15 Ikenna Anugwon
19 Matti Mustonen
21 Mikko Lehtinen
|
vaihtopelaajat:
- valmentaja:
Aku Tormonen huoltaja:
- |
Päivän
ensimmäinen ottelu ratkesi jo kolmessa ensimmäisessä
vaihdossa. Jo 15 sekunnin pelin jälkeen lukemat olivat 0-1.
Vajaan minuutin päästä peli oli jo 0-3, eikä
FCE päässyt peliin mitenkään mukaan. Pikkuhiljaa
FCE:n peli parani, mutta tauolle mentäessä peli oli
jo selvä; lukemat 0-5 IsoM:lle.
Toinen erä olikin sitten FCE:ltä PALJON parempi, muttei
siltikään riittävän hyvä. Paikoista huolimatta
(joita riitti kummassakin päässä) erässä
nähtiin vain yksi maali. Pake pääsi nousemaan keskeltä
aina läpi asti ja sai tökättyä pallon takanurkalla
vapaana olleelle Tommille, joka ohjasi näppärästi
etualakulmaan kavennuksen.
Ottelu oli todella kovaotteinen, mutta tuomarin mukaan kentän
liukkaus aiheutti kontaktin. Kumma ettei jaloille potkimisia tai
selkään taklaamisia voinut silti viheltää
pois... No minkäs teet, kentän vika :-) Kaksi varoitusta
tuomari sentään antoi (tosin kummatkin FCE:lle). Vaikka
kuinka yrittäisi, niin ei tappiota voi tuomarin "piikkiin"
laittaa. FCE pelasi huonosti ja surkean alun vuoksi peli oli selvä
jo erätaukoa. IsoM pelasi kovaa, mutta taitavasti. Pallo
liikkui hyvin mieheltä toiselle ja pallo riistettiin kovalla
kontaktilla. Niinpä FCE keskittyikin liikaa tuomarin arvosteluun
eikä olennaiseen eli pelaamiseen. |
|
|
Su 23.11.-03 PiTU
– FC Eurajoki 4 – 4 (2 - 0)
|
| #11 Levola 2 - 1 |
Tero pääsi vasemmalta
läpi, namusyöttö keskelle Jarnolle, joka sai
sijoittaa tyhjään |
| # 7 Paukamainen 3
- 2 |
"2vs0"-hyökkäys,
Tero nousi vasemmalta ja tarjoili takanurkalle Pakelle tyhjän
maalin |
| #40 Häyhtiö 3
- 3 |
Pääsi laukomaan maalinedestä
etukulmaan (?) |
| # 8 Nummi 3 - 4 |
Hässäkkä maalinedessä,
Tonto irtopalloon ensimmäisenä ja laukoi voimalla
etukulmaan |
| kärkimies:
Mustonen / Tormonen / Kauramaa
oik.keskikenttä:
Paukamainen / Lehtinen / Levola
vas.keskikenttä:
Nummi / Anugwon
libero:
Leppänen / Häyhtiö |
mv:
1 Jussi Kaukkila
puolustajat/kk:
7 Teemu Paukamainen
8 Toni Nummi
9 Teemu Leppänen
11 Jarno Levola
15 Ikenna Anugwon
21 Mikko Lehtinen
40 Tero Häyhtiö
hyökkääjät:
4 Aku Tormonen
14 Tommi Kauramaa
19 Matti Mustonen
|
vaihtopelaajat:
- valmentaja:
Aku Tormonen huoltaja:
- |
Toista ottelua
lähdettiin tosissaan voittamaan ja peliin lähdettiin
täysin eri taktiikalla. Tällä kertaa kokeiltiin
"1-2-1"-asetelmaa. Ottelun alku lupasi hyvää
ja FCE hallitsi peliä. Maalinteko oli vain aivan liian
vaikeaa ja kotijoukkue pääsi helposti 2-0 karkuun.
Useiden namupaikkojen jälkeen FCE onnistui vihdoin maalinteossa
kun Tero murtautui vasemmasta laidasta aina päätyyn
asti ja syötti takaviistoon Jarnolle, joka laukoi suoraan
syötöstä 2-1-kavennuksen. Kuitenkin heti seuraavasta
hyökkäyksestä pallo saatiin taas FCE:n maaliin.
Jälleen vasta monen hukatun maalipaikan jälkeen FCE
sai kavennettua. Esityön tekijänä jälleen
Tero Häyhtiö. Tero lähti nousemaan keskipisteeltä
ja pääsi vasemmalta läpi asti ja tarjoili 2vs0-hyökkäyksestä
upeasti Pakelle tyhjän maalin, eikä hän tällä
kertaa erehtynyt. Hetkeä myöhemmin Tero päätti
tehdä itsekin maalin ja teki ensimmäisen futsal-maalinsa
laukomalla lähietäisyydeltä 3-3-tasoituksen.
Pian tämän jälkeen ottelu näytti ratkeavan
lopullisesti kun Tonto pääsi irtopalloon maalin edessä
ja tykitti etukulmaan. Kun vain pari minuuttia oli enää
jäljellä, FCE haki LIIAN innokkaasti vielä lisämaalia
ja vastustaja päästettiin 3vs1-ylivoimahyökkäykseen,
joka tietysti päättyi tasoitukseen.
Ottelu oli täysin samanlainen kuin sarja-avauksessa VampU:a
vastaan: FCE hallitsi peliä ja tuhlasi uskomattoman määrän
hyviä maalipaikkoja (mm. 2 ylärima- ja 1 tolppalaukaus).
Läpiajoja onnistuttiin tuhrimaan ainakin pari kappaletta
eikä edes maalin edestä saatu palloa sisään
(hyviä esimerkkejä: Pake sai syötön maalinkulmalta
Mölliltä ja laukoi 3m:stä lähes tyhjän
maalin pystypuuhun, Jarno pääsi laukomaan oikealta
laidalta hyvästä paikasta ainakin puolisen tusinaa
kertaa -> kaikki(?) ohi, Möllin laukoma vapari n.6 m:stä
-> mv torjui). Nokikkain mv:n kanssa pääsivät
ainakin Lommo, Lehtinen, Mölli, Tero ja Pake. Yhdestäkään
näistä ei vain palloa saatu maaliin asti! Myös
omassa päädyssä oli maalien lisäksi muutama
vaarallinen tilanne (ainakin pari-kolme läpiajoa), mutta
Jussi peitti hyvillä vastaantuloillaan laukaukset.
Edelliseen otteluun verrattaessa tuomari vihelsi erinomaisesti
eikä minkäänlaista sikailua (tai edes turhan
kovia otteita) kentällä nähty. Hyvästä
tuomarilinjasta ja muutenkin hyvästä pelistä
huolimatta jäi FCE:lle silti huono maku pelistä, sillä
jo toistamiseen onnistuttiin voitolta haiskahtanut peli "ryssimään"
viime minuuteilla (ja vieläpä liian innokkaan hyökkäämisen
takia!). Tulipahan taas todistettua se, ettei joukkue ole tottunutr
voittamaan... |
|
|