| # 8 Nummi 1 - 1 |
Teron kulma oikealta, Pake laukoi mv torjui eteensä,
Tero taisteli pallon ja syötti taakse Tontolle -> laukaus
taka-alakulmaan |
| #17 Parviainen 1
- 2 |
Hampin hyvä avaus oikeaan laitaan, Pake ohitti
puolustajan ja pääsi laidasta läpi -> syöttö
maalille ja Parre sijoitti varmasti oikean tolpan juureen |
| #16 Tuominen 1 -
3 |
Parren keskitys sivurajapotkusta oikeasta laidasta,
Jussi puski maalivahdin käsien kautta pallon maaliin |
| hyökkääjät:
1. Häyhtiö - Paukamainen
2. Parviainen - Tuominen
puolustajat:
1. Nummi
2. Haanpää
3. Lehtinen |
mv:
1 Aku Tormonen
puolustajat:
8 Toni Nummi
21 Mikko Lehtinen
38 Jarno Haanpää
hyökkääjät:
7 Teemu Paukamainen
16 Jussi Tuominen
17 Niko Parviainen
40 Tero Häyhtiö |
vaihtopelaajat:
- valmentaja:
Aku Tormonen huoltaja:
- |
Futsal-kauden
viimeinen ottelu pelattiin Huittisissa lähes minikokoisessa
salissa. Ottelun alku oli tasaista vääntöä
eikä kunnon maalipaikkoja tahtonut tulla kumpaankaan päätyyn.
Ottelun edetessä kuitenkin paikkoja alkoi hieman tulla ja
oikeastaan ensimmäisestä vaarallisesta tilanteesta syntyi
ottelun avausmaali.Vasemmalta kulmalta maalille syötetty
pallo jatkettiin muutamasta metristä vastustamattomasti Akun
vartioiman maalin taka-alakulmaan. Hetkeä myöhemmin
FCE ehti jo juhlia tasoitusosumaa, kun Pake pääsi vasemmasta
laidasta läpi ja laukoi vasurillaan etutolpan kautta verkon
perille. Tilanteessa lähempänä ollut erotuomari
kuitenkin väitti pallon menneen tolpasta tolppaan ja siitä
yli rajojen! Aivan varmasti jokainen salissa ollut kyseistä
tuomaria(?) lukuunottamatta näki pallon selvästi osuneen
maaliverkkoon ja maalin takana olleeseen seinään eikä
pallo edes mitenkään olisi voinut pomppia tolpasta tolppaan
ja siitä yli rajojen neliön muotoisista tolpista ;-)
No, FCE onnistui kyseisen erotuomarin harmiksi hetkeä myöhemmin
uudelleen ja tällä kertaa tuomaritkin myönsivät
pallon käyneen maalissa. Tero antoi hyvän kulman oikealta
maalille juosseelle Pakelle, jonka laukauksen mv onnistui torjua
eteensä. Tero taisteli hyvin irtopallosta ja sai syötettyä
pallon takaviistoon Tontolle, joka laukoi pallon voimalla takanurkkaan.
Ottelun voittomaaliksi jääneen osuman viimeisteli ensimmäisen
futsal-ottelunsa pelaanut Niko Parviainen. Hamppi taisteli pallon
itselleen ja avasi nopeasti pystyyn oikeaan laitaan Pakelle, joka
ohitti puolustajan helposti ja pääsi läpiajoon.
Parre nousi kuitenkin hyvin tilanteeseen mukaan ja sai vapauttavan
syötön maalin edustalle, josta hän laukoi pallon
aivan oikean tolpan juureen. Toisen erän ainoaksi jääneen
maalin juonivat Parre ja Jussi. Oikeasta laidasta Parren keskittämä
kulmapotku tai sivurajapotku löysi tiensä maalille nousseen
Jussin päähän ja pusku meni hieman helposti maalivahdin
käsien kautta maaliin asti. Lisämaaleihinkin oli paikkoja
(mm. yksi tolppalaukaus), mutta tärkeintä FCE:lle oli,
ettei omaan päätyyn päästetty kuin yksi maali.
FCE:n puolustus pelasikin maalivahtia myöden erittäin
hyvän pelin, eikä päästänyt kotijoukkuetta
vapaasti laukomaan kuin ehkä muutaman kerran (nekin laukaukset
Aku hoiti varmasti). Loppuhetkillä FCE pelasi järkevästi
vain varmistellen eikä höntyillyt turhaan maalintekoon.
Näin ollen kausi päättyi kolmeen peräkkäiseen
voittoon (tosin yksi luovutuksella) ja viidenteen sijaan kymmenen
joukkueen sarjataulukossa.
|
|