|
La 19.11.-05 Nasta
– FC Eurajoki 10 – 3 (4 - 0)
|
| # 9 Häyhtiö 6
- 1 |
Tero ja Pake syöttelivät
heti aloituksesta muutamalla seinäsyötöllä
puolustuksen halki ja Tero sai ohjata pallon näyttävästi
takanurkalta tyhjään |
| # 7 Paukamainen 8
- 2 |
FCE:n näyttävä
seinäsyöttely avasi puolustuksen ja Teron tarkka syöttö
takanurkalle tavoitti Paken, joka sai toisella yrittämällä
pallon ohi mv:n |
| #22 Kauramaa 8 -
3 |
Ike avasi oikealta hyvin keskellä
vapaana olleelle Tommille, joka kääntyi ja löysi
rauhassa oik.yläkulmasta pallon mentävät aukon |
| hyökkääjät:
1. Paukamainen - (Häyhtiö)
2. Parviainen - Kauramaa
puolustajat:
1. Lehtinen - Anugwom
2. Tuominen -
|
mv:
1 Jarno Mäkinen
puolustajat:
xx Jussi Tuominen
10 Ikenna Anugwom
xx Mikko Lehtinen
hyökkääjät:
7 Teemu Paukamainen
9 Tero Häyhtiö
16 Niko Parviainen
22 Tommi Kauramaa
|
vaihtopelaajat:
- valmentaja:
Tero Häyhtiö
huoltaja: - |
FCE lähti
otteluun vain kahdella vaihtopelaajalla, kun Tero seuraili pelin
kulkua puolikuntoisena kentänlaidalla. Ensimmäisen erän
loppuhetkillä Terokin päätti tulla kentälle,
sillä FCE:n otteissa alkoi hieman näkyä väsymisen
merkkejä. Ottelun alku oli tasaista vääntöä,
mutta FCE kehitteli vaarallisemmat tilanteet. Muutamasta hyvästä
paikasta huolimatta avausmaali syntyi kuitenkin kotijoukkueen
toimesta. Peli jatkui pitkään maalittomana, mutta erän
viimeisten minuuttien aikana ero repesi jo neljään maaliin,
kun kotijoukkue tuntui iskevän jokaisesta puolittaisestakin
paikasta maalin. Toisessa päädyssä puolestaan ei
saatu palloa edes tyhjään maaliin.
Toisen erän alku meni FCE:ltä aikalailla penkin alle
ja kotijoukkue johti ottelua jo 6-0 ennen kuin FCE sai kuparisen
rikki: Tero ja Pake syöttelivät näyttävästi
suoraan aloituksesta Teron läpi ja kauden avausmaali oli
tosiasia. Hetkeä myöhemmin kuitenkin taas omissa soi.
Ottelun loppuun FCE sai vielä pari maalia, joista ensimmäinen
oli jälleen taidokkaan seinäsyöttelyn tulosta.
Tällä kertaa osat vaihtuivat ja oli Paken vuoro ohjata
pallo (toisella yrittämällä) maalivahdin vierestä
tyhjään maaliin. Viimeisessä maalissa Iken erinomainen
pystysyöttö tavoitti Tommin yksin maalilta ja Tommin
rauhallinen ratkaisu (nosto oik.yläkulmaan) tuotti tulosta.
Ottelu olisi voinut saada aivan erilaisen luonteen mikäli
FCE olisi onnistunut viimeistelyssään paremmin. Kuitenkaan
ylärimaa lähemmäs ei palloa meinattu saada, ei
edes maalin ollessa tyhjänä! Juicen erinomainen nosto
puolustuslinjan taakse tavoitti Paken, jonka pusku osui ylärimaan
eikä Parrekaan onnistunut tuikkaamaan palloa reboundista
tyhjään maaliin. Ike puolestaan tarjoili "kahdella
nollaa vastaan"-tilanteessa takanurkalle nousseelle Tommille,
joka onnistui kuitenkin ohjaamaan alle metristä ohi tyhjän
maalin. Teron muutama laukaus meni aivan tolpan vierestä,
mutta vain väärältä puolelta. Pake taas lähti
turhaan syöttelemään ainakin kolmessa läpiajotilanteessa
hyökkääjäparilleen eikä siis hakenut
itse ratkaisua hyvissäkään paikoissa. Ike, Juice
ja Mikko kaikki koittivat muutamaankin otteeseen kaukolaukauksilla
yllättää nastamaalivahtia, mutta tuloksetta. Teron
onnistui osua maalipuiden väliin toistamiseen, mutta tilanne
ehdittiin juuri viheltää ennen poikki (Pake nousi keskeltä
ja häntä rikottiin, mutta pallo jäi Terolle, joka
laukoi takayläkulmaan --> vapaapotku).
Voittolukemat hieman mairittelevat kotijoukkuetta, sillä
paremmalla viimeistelyllä FCE olisi helposti iskenyt saman
verran maaleja, mutta tänään taas oli näitä
päiviä kun ei palloa saatu edes tyhjään maaliin.
Lisäksi FCE:n asenne loppui lähes täysin nakkilalaisten
karattua n. kuuden maalin johtoon. Suurin osa kotijoukkueen maaleista
syntyi poikittaissyötöstä maalille eikä maalissa
pelannut Jarno voinut tilanteille mitään. Lisäksi
ainakin kolme maalia tuli kun palloa ei sitten millään
saatu siivottua maaliviivalta ja kotijoukkueen pelaajan onnistui
survoa pallo väkisin reppuun. |
|
|