|
Su 04.12.-05 IsoM
– FC Eurajoki 9 – 1 (4 - 0)
|
| # 9 Häyhtiö 9
- 1 |
Pake karvasi pallon väkisin
vas.kulmasta ja tarjoili maalin eteen Terolle tyhjän maalin
--> alakulmaan |
|
hyökkääjät:
1. Häyhtiö - Paukamainen
2. Kauramaa - x
puolustajat:
1. Anugwom - Tuominen
2. Lehtinen - x
|
mv:
1 Niko Parviainen
puolustajat:
21 Jussi Tuominen
10 Ikenna Anugwom
xx Mikko Lehtinen
hyökkääjät:
7 Teemu Paukamainen
9 Tero Häyhtiö
22 Tommi Kauramaa
|
vaihtopelaajat:
- valmentaja:
Tero Häyhtiö
huoltaja: - |
Aamun ensimmäinen
ottelu sai FCE:n kannalta huonoimman mahdollisen alun, kun n.5s
pelin jälkeen kotijoukkue siirtyi 1-0 -johtoon! Laukaus muutti
suuntaa FCE-pelaajan jalasta painui voimalla maalin kattoon. Ensimmäisessä
erässä nähtiin yhteensä neljä maalia,
kaikki FCE-päätyyn. Vierasjoukkueellakin oli omat paikkansa,
mutta maalinteko tuntui olevan lähes mahdotonta kun maalivahtia
ei onnistuttu ohittamaan edes läpiajoista.
Toiseen erään FCE lähti pitämään
nollaa ja petraamaan viimeistelytarkkuutta. Päinvastoin
kuitenkin kävi. FCE:n puolustusinto oli mitä oli ja
hyökkäyspäädyssäkään ei avauserää
paremmin onnistuttu. Kun kotijoukkue osui vielä viidesti,
oli peli täysin selvä hyvissä ajoin. Vasta aivan
ottelun viimeisillä sekunneilla FCE:n onnistui rikkoa kuparinen,
kun Pake karvasi pallon vas.laidasta ja tarjoili maalin eteen
Terolle tyhjän maalin eikä Tero voinut epäonnistua
vaan ohjasi pallon alakulmaan.
FCE:llä oli ottelussa omat paikkansa, mutta kotijoukkueen
maalivahti pelasi erinomaisen ottelun. Parhaat paikat tulivat
kärjessä pelanneille Terolle, Pakelle ja Lommolle,
mutta ainoastaan Tero onnistui maalinteossa. Muutamaan otteeseen
päästiin kokeilemaan nokikkain maalivahdinkin kanssa,
mutta kertaakaan ei näistä palloa maaliin asti saatu.
Toisessa päädyssä maalivahtina oli Mäkisen
tilalle joutunut Parre, joka onnistui lukemista huolimatta kohtuullisesti.
Suurin osa maaleista tehtiin pelaamalla ns. varma paikka eikä
maalivahdilla ollut paljoakaan tehtävissä. Lisäksi
varmaan puolet maaleista meni tolpan kautta sisään. |
|
|
Su 04.12.-05 PoPaMuKaVa
– FC Eurajoki 9 – 2 (2 - 0)
|
| # 7 Paukamainen 2
- 1 |
Teron hyvä jättö
taakse, Pake otti tyhjät pois ja laukoi pakin kautta
alakulmaan |
| # 7 Paukamainen 5
- 2 |
Purjehti Tommin syötöstä
suoraan aloituksesta läpi ja laukoi vas.alakulmaan |
| hyökkääjät:
1. Häyhtiö - Paukamainen
2. Kauramaa - x
puolustajat:
1. Anugwom - Tuominen
2. Lehtinen - x
|
mv:
1 Niko Parviainen
puolustajat:
21 Jussi Tuominen
10 Ikenna Anugwom
xx Mikko Lehtinen
hyökkääjät:
7 Teemu Paukamainen
9 Tero Häyhtiö
22 Tommi Kauramaa
|
vaihtopelaajat:
- valmentaja:
Tero Häyhtiö
huoltaja: - |
Päivän
toinen ottelu alkoikin sitten huomattavasti paremmin. FCE taisteli
tasapuolisesti koko ensimmäisen erän ja avausmaaliakin
saatiin odotella erän puoleenväliin. Selvästi
ohimenevä laukaus otti kimmokkeen Lehtisen jalasta ja pomppasi
ilkeästi FCE-maalin takakulmaan. Vain pari sekuntia ennen
erätaukoa kotijoukkue osui toistamiseen FCE-puolustuksen
nukahtaessa maalin edustalla.
Toisen erän alussa FCE nousi takaisin peliin mukaan:
Tero syötti taaksepäin Pakelle ja teki hyvin tilaa.
Pake otti tyhjät pois ja laukoi vasurillaan puolustajan
jalan kautta 1-2 -kavennuksen. Maali kuitenkin kuitattiin
heti seuraavasta hyökkäyksestä. Erän puoleenväliin
mennessä kotijoukkue oli karannut jo 4-1 -johtoon ennen
kuin FCE kavensi jälleen. Tällä kertaa Lommo
syötti aloituksesta Pakelle, joka purjehti täysin
vapaasti keskeltä läpiajoon ja sijoitti vasempaan
alakulmaan. Kuitenkin tämäkin maali kuitattiin toiseen
päätyyn välittömästi ja FCE:n asenne
alkoi loppua. 2.divisioonapelaajilla vahvistettu PoPaMuKaVa
meni menojaan ja hoiti homman kotiin lopulta 9-2 -lukemin.
Tälläkin kertaa huomattavan moni maaleista tuli
sellaisista paikoista, ettei maalivahdilla ollut toivoakaan
torjunnasta. Ja tottakai tolpatkin suosivat pariin otteeseen
kotijoukkuetta. FCE puolestaan jatkoi maalipaikkojen tuhlailua
myös toisessa ottelussa. Ehdottomasti paras paikka tuli
Ikelle, joka sai Lehtiseltä(?) namupassi takakulmalle,
muttei onnistunut sijoittamaan palloa tyhjään maaliin
vaan hätäili ohjauksessaan ja osui sivuverkkoon!
Myös Pake, Tero ja Lommo olivat epäonnisia paikoissaan
eikä palloa saatu taaskaan edes läpiajoista sisään.
FCE-maalissa Niko joutui esittämään muutaman
näyttävän torjunnan ja sai pidettyä maalilukemat
yksinumeroisina. Ottelun viimeisten minuuttien aikana näki
selvästi, ettei FCE-pelaajilla ollut pisaraakaan energiaa
jäljellä, asenteesta puhumattakaan. Niinpä
kotijoukkue sai lähes leikitellä maalipaikat joukkuekavereilleen
ja repi nopeasti 9-2 -johdon. |
|
|