päivitetty: 12.12.05   © 2004 TP
ETUSIVU   UUTISET   JOUKKUE   PELIRAPORTIT   OTTELUOHJELMA   TILASTOT   MUUT 
Su 04.12.-05  IsoM – FC Eurajoki  9 – 1 (4 - 0)

# 9 Häyhtiö  9 - 1
Pake karvasi pallon väkisin vas.kulmasta ja tarjoili maalin eteen Terolle tyhjän maalin --> alakulmaan
hyökkääjät:
1. Häyhtiö - Paukamainen
2. Kauramaa - x


puolustajat:
1. Anugwom - Tuominen
2. Lehtinen - x
mv:
  1 Niko Parviainen
puolustajat:
21 Jussi Tuominen
10 Ikenna Anugwom
xx Mikko Lehtinen

hyökkääjät:
  7 Teemu Paukamainen
  9 Tero Häyhtiö
22 Tommi Kauramaa
vaihtopelaajat:
  -

valmentaja:
     Tero Häyhtiö

huoltaja:
  -
Aamun ensimmäinen ottelu sai FCE:n kannalta huonoimman mahdollisen alun, kun n.5s pelin jälkeen kotijoukkue siirtyi 1-0 -johtoon! Laukaus muutti suuntaa FCE-pelaajan jalasta painui voimalla maalin kattoon. Ensimmäisessä erässä nähtiin yhteensä neljä maalia, kaikki FCE-päätyyn. Vierasjoukkueellakin oli omat paikkansa, mutta maalinteko tuntui olevan lähes mahdotonta kun maalivahtia ei onnistuttu ohittamaan edes läpiajoista.

Toiseen erään FCE lähti pitämään nollaa ja petraamaan viimeistelytarkkuutta. Päinvastoin kuitenkin kävi. FCE:n puolustusinto oli mitä oli ja hyökkäyspäädyssäkään ei avauserää paremmin onnistuttu. Kun kotijoukkue osui vielä viidesti, oli peli täysin selvä hyvissä ajoin. Vasta aivan ottelun viimeisillä sekunneilla FCE:n onnistui rikkoa kuparinen, kun Pake karvasi pallon vas.laidasta ja tarjoili maalin eteen Terolle tyhjän maalin eikä Tero voinut epäonnistua vaan ohjasi pallon alakulmaan.

FCE:llä oli ottelussa omat paikkansa, mutta kotijoukkueen maalivahti pelasi erinomaisen ottelun. Parhaat paikat tulivat kärjessä pelanneille Terolle, Pakelle ja Lommolle, mutta ainoastaan Tero onnistui maalinteossa. Muutamaan otteeseen päästiin kokeilemaan nokikkain maalivahdinkin kanssa, mutta kertaakaan ei näistä palloa maaliin asti saatu. Toisessa päädyssä maalivahtina oli Mäkisen tilalle joutunut Parre, joka onnistui lukemista huolimatta kohtuullisesti. Suurin osa maaleista tehtiin pelaamalla ns. varma paikka eikä maalivahdilla ollut paljoakaan tehtävissä. Lisäksi varmaan puolet maaleista meni tolpan kautta sisään.

Su 04.12.-05  PoPaMuKaVa – FC Eurajoki  9 – 2 (2 - 0)

# 7 Paukamainen  2 - 1
Teron hyvä jättö taakse, Pake otti tyhjät pois ja laukoi pakin kautta alakulmaan
# 7 Paukamainen  5 - 2
Purjehti Tommin syötöstä suoraan aloituksesta läpi ja laukoi vas.alakulmaan
hyökkääjät:
1. Häyhtiö - Paukamainen
2. Kauramaa - x


puolustajat:
1. Anugwom - Tuominen
2. Lehtinen - x
mv:
  1 Niko Parviainen
puolustajat:
21 Jussi Tuominen
10 Ikenna Anugwom
xx Mikko Lehtinen

hyökkääjät:
  7 Teemu Paukamainen
  9 Tero Häyhtiö
22 Tommi Kauramaa
vaihtopelaajat:
  -

valmentaja:
     Tero Häyhtiö

huoltaja:
  -
Päivän toinen ottelu alkoikin sitten huomattavasti paremmin. FCE taisteli tasapuolisesti koko ensimmäisen erän ja avausmaaliakin saatiin odotella erän puoleenväliin. Selvästi ohimenevä laukaus otti kimmokkeen Lehtisen jalasta ja pomppasi ilkeästi FCE-maalin takakulmaan. Vain pari sekuntia ennen erätaukoa kotijoukkue osui toistamiseen FCE-puolustuksen nukahtaessa maalin edustalla.

Toisen erän alussa FCE nousi takaisin peliin mukaan: Tero syötti taaksepäin Pakelle ja teki hyvin tilaa. Pake otti tyhjät pois ja laukoi vasurillaan puolustajan jalan kautta 1-2 -kavennuksen. Maali kuitenkin kuitattiin heti seuraavasta hyökkäyksestä. Erän puoleenväliin mennessä kotijoukkue oli karannut jo 4-1 -johtoon ennen kuin FCE kavensi jälleen. Tällä kertaa Lommo syötti aloituksesta Pakelle, joka purjehti täysin vapaasti keskeltä läpiajoon ja sijoitti vasempaan alakulmaan. Kuitenkin tämäkin maali kuitattiin toiseen päätyyn välittömästi ja FCE:n asenne alkoi loppua. 2.divisioonapelaajilla vahvistettu PoPaMuKaVa meni menojaan ja hoiti homman kotiin lopulta 9-2 -lukemin.

Tälläkin kertaa huomattavan moni maaleista tuli sellaisista paikoista, ettei maalivahdilla ollut toivoakaan torjunnasta. Ja tottakai tolpatkin suosivat pariin otteeseen kotijoukkuetta. FCE puolestaan jatkoi maalipaikkojen tuhlailua myös toisessa ottelussa. Ehdottomasti paras paikka tuli Ikelle, joka sai Lehtiseltä(?) namupassi takakulmalle, muttei onnistunut sijoittamaan palloa tyhjään maaliin vaan hätäili ohjauksessaan ja osui sivuverkkoon! Myös Pake, Tero ja Lommo olivat epäonnisia paikoissaan eikä palloa saatu taaskaan edes läpiajoista sisään. FCE-maalissa Niko joutui esittämään muutaman näyttävän torjunnan ja sai pidettyä maalilukemat yksinumeroisina. Ottelun viimeisten minuuttien aikana näki selvästi, ettei FCE-pelaajilla ollut pisaraakaan energiaa jäljellä, asenteesta puhumattakaan. Niinpä kotijoukkue sai lähes leikitellä maalipaikat joukkuekavereilleen ja repi nopeasti 9-2 -johdon.